Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30913Stržení 2247,00 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2019, před 6 lety

martin špaček

Znění stížnosti

Dne 11.2.2019 mi bylo z mého konta strženo 2247,00 Kč. Neuvědomuji si za jaké služby. Sice jsem před rokem lépe uvedeno na podzim 2017, ukončil služby be2, což mi dalo práci zjistit, jak a jakým způsobem. Od té doby jsem žádné služby nepožadoval a též nekonzumoval. Po zjištění, že došlo ke stržení shora uvedené částky, snažil jsem se kontaktovat web be2, ale na heslo, na které jsem dříve působil, jsem dostal odkaz, abych se zaregistroval, takže jsem usoudil, že nejsem k seznamce be2 připojen.Jak je tedy možné, že došlo ke shora uvedené skutečnosti ?


Požadované řešení

Vysvětlit situaci a zajistit, aby k dalšímu takovému jednánínedošlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:03, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušel členství ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (výpovědí zanikl právní důvod pro účtování poplatků za členství), je společnost povinna spotřebiteli vydat to, oč se společnost bezdůvodně obohatila.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 17:20, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 07:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 11:12, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.