Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.2.2019 mi bylo z mého konta strženo 2247,00 Kč. Neuvědomuji si za jaké služby. Sice jsem před rokem lépe uvedeno na podzim 2017, ukončil služby be2, což mi dalo práci zjistit, jak a jakým způsobem. Od té doby jsem žádné služby nepožadoval a též nekonzumoval. Po zjištění, že došlo ke stržení shora uvedené částky, snažil jsem se kontaktovat web be2, ale na heslo, na které jsem dříve působil, jsem dostal odkaz, abych se zaregistroval, takže jsem usoudil, že nejsem k seznamce be2 připojen.Jak je tedy možné, že došlo ke shora uvedené skutečnosti ?
Vysvětlit situaci a zajistit, aby k dalšímu takovému jednánínedošlo.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušel členství ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (výpovědí zanikl právní důvod pro účtování poplatků za členství), je společnost povinna spotřebiteli vydat to, oč se společnost bezdůvodně obohatila.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.