Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V posledním půlroce jsou mi zasílána na můj mail upozornění na nedoručení zásilky jejich adresátem je Zdeněk Hrivňák roč.1975 bytem Štramberk ul.Zauličí 139. Bydlíme sice ve stejném domě, avšak má svoji domácnost a pošta jasně ví pro koho zásilka je, neboť ročník je zde uveden. Nechápu kde pošta vzala moji mailovou adresu a uvádím,že mě to značně obtěžuje. Současně uvádím, že je takto porušováno listovní tajemství a zneužívání osobních údajů v neprospěch mojí osoby a já jsem nikomu nedal souhlas k používání mojí mailové adresy.
Několikrát jsem odepisoval, aby byla zjednána náprava, ale mail se vrací jako nedoručitelný.
Zasílání oznámení na mail jehož adresát není vlastníkem. Zneužití osobních údajů bez souhlasu majitele mailu.
Požaduji, aby tato činnost české pošty byla zastavena a současně byly odstraněny všechny údaje, které k mojí osobě ˇčeská pošta shromáždila, neboť nesouhlasím s tím aby je nadále využívala.
|
Tweet |
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman