Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30916Zasílání upozornění na nedoručené zásilky na mail, jehož adresát není vlastníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 43 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2019, před 6 lety

Zdeněk Hriv|ňák st.

Znění stížnosti

V posledním půlroce jsou mi zasílána na můj mail upozornění na nedoručení zásilky jejich adresátem je Zdeněk Hrivňák roč.1975 bytem Štramberk ul.Zauličí 139. Bydlíme sice ve stejném domě, avšak má svoji domácnost a pošta jasně ví pro koho zásilka je, neboť ročník je zde uveden. Nechápu kde pošta vzala moji mailovou adresu a uvádím,že mě to značně obtěžuje. Současně uvádím, že je takto porušováno listovní tajemství a zneužívání osobních údajů v neprospěch mojí osoby a já jsem nikomu nedal souhlas k používání mojí mailové adresy.

Několikrát jsem odepisoval, aby byla zjednána náprava, ale mail se vrací jako nedoručitelný.


Produkt

Zasílání oznámení na mail jehož adresát není vlastníkem. Zneužití osobních údajů bez souhlasu majitele mailu.


Požadované řešení

Požaduji, aby tato činnost české pošty byla zastavena a současně byly odstraněny všechny údaje, které k mojí osobě ˇčeská pošta shromáždila, neboť nesouhlasím s tím aby je nadále využívala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:03, před 6 lety

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.