Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost mi prodala stélky aniž by mne upozornila na fakt, že stélky jdou používat pouze v jednom páru bot.Na můj výslovný dotaz zda mohu měnit boty mi bylo sděleno že ano.Při nákupu jsem měl k disposici dva páry bot.V pohorkách-bez problému,v polobotkách jsem nemohl dojít domů.Vložky zmenší prostor v botě.Nereklamuji vadu výrobku ale postup prodejce při nákupu.Po reklamaci mi byla nabídnuta úprava stélek a teprve tehdy jsem se dozvěděl že je lze použít pouze pro určitý druh obuvi.Úpravu jsem odmítl.Následovalo zamítnutí reklamace.
Jedná se o stélky Formthotics WORKS-vel.L
Vrácení zaplacené částky za stélky.
|
Tweet |
Prodávající je povinen jasně a srozumitelně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.
Prodávajícímu může být uložena pokuta ze strany dozorového orgánu, pokud při prodeji výrobku uvádí nepravdivý údaj nebo podstatný údaj opomene. V takovém případě by se totiž jednalo o nekalou obchodní praktiku. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel podezření, že se společnost dopustila správního deliktu v oblasti ochrany spotřebitele, je vhodné o tom informovat výše uvedený úřad.
Spotřebitel by mohl namítat i neplatnost kupní smlouvy, pokud by byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Podání nesprávné informace prodejcem ohledně vlastností zboží by však musel spotřebitel prokázat.
Vážený pane Roso,
ortopedické stélky Formthotics, které jste zakoupil v našem lékařském centru, patří mezi nejkvalitnější produkty nejen na českém, ale i světovém trhu. Velice si zakládáme na tom, aby byl klient maximálně informován již od okamžiku objednání (je nutné přinést s sebou více párů obuvi na vyzkoušení, je nutné přijít po měsíci na doúpravu). Zároveň máme v celém lékařském centru k dispozici letáky, kde jsou veškeré informace k používání stélek, k jejich výběru i úpravám. Při výběru stélek s fyzioterapeutem jste dostal přehledné informace o různých typech stélek. Doporučený produkt jste sám vyzkoušel u obou párů Vaší obuvi a odsouhlasil jste fyzioterapeutce, že jsou pro Vás komfortní. Formthotics jsou výjimečné tím, že se po měsíci používání domodelují dle otisku Vaší nohy. Byl jste objednán na doúpravu, kterou jste ovšem odmítl a dožadoval se vrácení peněz. Opakovaně jsme Vám vysvětlili, že nutnou podmínkou pro docílení maximálního efektu je ve všech případech absolvování finální úpravy stélek. Vyšli jsme Vám vstříc a nabídli možnost dalšího termínu pro doúpravu zdarma a pokud ani poté nebudete spokojen, vrátíme Vám peníze za samotné stélky. Přestože jste původně s postupem souhlasil, při návštěvě jste doúpravu znovu odmítl. Jak z výše uvedeného vyplývá, doúprava stélek je nutná, proto Vaši reklamaci jako takovou nelze uznat. Důvodem neuznání Vaší reklamace je tedy jednoznačně nedodržení standardního postupu, tj. absence finální doúpravy stélek, kterou jste i přes naše upozornění a nabídnutí náhradního termínu neabsolvoval. Všechny informace jste ze strany našich pracovníků obdržel, a to jak na recepci, tak u fyzioterapeuta. Podrobné informace jsou k dispozici všem našim pacientům také na našich web stránkách a letácích v našem centru.
S přátelským pozdravem
ORP Centrum
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.