Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3092Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2014, před 11 lety

Jan Žůrek,Ing.

Znění stížnosti

Reklamace se týká Mt Typ NOKIA Lumia 625,v.č.356689057591026 černá.Mt nesplňuje parametry z katalogu"O'všem" viz. doba hovoru(min.)/pohotovostní doba(hod.)t.j.(1440/552).
5 x reklamace.Viz.protokoly servvisu,které neřeší problém reklamace.


Požadované řešení

Podle § 622odst.2 OZ souhlasím s odstoupením od Kupní smloivy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 20:24, před 11 lety

Nespňuje-li mobilní telefon vlastnosti, které popisuje prodávající, jedná se o rozpor s kupní smlouvou. Spotřebitel uplatnil rozpor v prvních šesti měsích od převzetí věci, kdy měl právo požadovat uvedení do souladu s kupní smlouvou. Nebylo-li to možné, mohl vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud prodávající v této době neprokázal důkaz opaku, má se za to, že rozpor existoval již při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2014 10:27, před 11 lety

Hezký den,

další řešení reklamace či odstoupení od smlouvy je nutné řešit přímo na značkové prodejně, jelikož takto na dálku, nemáme možnost situaci objektivně posoudit, případně dané zařízení otestovat. Chtěla bych vás pouze informovat, že se jedná o maximální hodnoty, tudíž se skutečná hodnota může lišit, avšak souhlasím, že by se nemělo jednat o rapidní rozdíl.

Můžete upřesnit, jaké hodnoty dosahuje váš telefon?

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 09:31, před 11 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mobilní telefon vykazuje následující hodnoty:
Mt splňuje parametr uváděný v katalogu "O´všem" doba hovoru (min.)/pohotovostní doba(hod) pouze asi z 20%. Předpokládám,že se jedná o vážnou závadu Mt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2014 12:33, před 11 lety

Hezký den,

pokud jsou hodnoty pohotovostního režimu a délky hovorů skutečně takto nízké, pak by mělo být reklamaci vyhověno, avšak posuzuji to pouze z obecného hlediska, jelikož jak jsem již uvedla výše, takto na dálku nelze stav zařízení objektivně posoudit.

S pozdravem

Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2014 04:25, před 11 lety


Jan Žůrek,Ing.

Dobrý den,prosím jaký bude další postup?Jsem pro osobní setkání,kde předložím všechny písemnosti t.j.reklamační protokoly a uzavření dohody.
S pozdravem Ing.Žůrek Jan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 08:59, před 11 lety

V tomto případě je vhodná přímo dohoda s prodávajícím, který by znovu posoudil oprávněnost reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2014 10:32, před 10 lety


Jan Žůrek,Ing.

Dobrý den,
prosím pí.Drastichovou,GURU pro social media O2 Czech republic a.s., o zprostředkování vhodného prac. prod.org., aby znovu posoudil opávněnost reklamace i s přihlédnutím na výše uvedené posudky.Děkuji.S pozdravem Ing.Žůrek jan.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 15:49, před 10 lety

Předpokládáme, že spotřebitel omylem přeřadil stížnost na nás a necháváme společnosti prostor k vyjádření, zda a jakým způsobem je možné provést znovuposouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2014 15:58, před 10 lety

Hezký den,

reklamaci zařízení je možné řešit pouze prostřednictvím značkových prodejen (www.o2.cz/prodejny), proto pokud si přejete opětovně reklamaci řešit, bude zapotřebí se obrátit právě na kolegy z některé pobočky.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 20:11, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.