Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Reklamace se týká Mt Typ NOKIA Lumia 625,v.č.356689057591026 černá.Mt nesplňuje parametry z katalogu"O'všem" viz. doba hovoru(min.)/pohotovostní doba(hod.)t.j.(1440/552).
5 x reklamace.Viz.protokoly servvisu,které neřeší problém reklamace.
Podle § 622odst.2 OZ souhlasím s odstoupením od Kupní smloivy
|
Tweet |
Nespňuje-li mobilní telefon vlastnosti, které popisuje prodávající, jedná se o rozpor s kupní smlouvou. Spotřebitel uplatnil rozpor v prvních šesti měsích od převzetí věci, kdy měl právo požadovat uvedení do souladu s kupní smlouvou. Nebylo-li to možné, mohl vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud prodávající v této době neprokázal důkaz opaku, má se za to, že rozpor existoval již při převzetí.
Hezký den,
další řešení reklamace či odstoupení od smlouvy je nutné řešit přímo na značkové prodejně, jelikož takto na dálku, nemáme možnost situaci objektivně posoudit, případně dané zařízení otestovat. Chtěla bych vás pouze informovat, že se jedná o maximální hodnoty, tudíž se skutečná hodnota může lišit, avšak souhlasím, že by se nemělo jednat o rapidní rozdíl.
Můžete upřesnit, jaké hodnoty dosahuje váš telefon?
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media
Spotřebitel nám sdělil, že mobilní telefon vykazuje následující hodnoty:
Mt splňuje parametr uváděný v katalogu "O´všem" doba hovoru (min.)/pohotovostní doba(hod) pouze asi z 20%. Předpokládám,že se jedná o vážnou závadu Mt.
Hezký den,
pokud jsou hodnoty pohotovostního režimu a délky hovorů skutečně takto nízké, pak by mělo být reklamaci vyhověno, avšak posuzuji to pouze z obecného hlediska, jelikož jak jsem již uvedla výše, takto na dálku nelze stav zařízení objektivně posoudit.
S pozdravem
Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media
Dobrý den,prosím jaký bude další postup?Jsem pro osobní setkání,kde předložím všechny písemnosti t.j.reklamační protokoly a uzavření dohody.
S pozdravem Ing.Žůrek Jan
V tomto případě je vhodná přímo dohoda s prodávajícím, který by znovu posoudil oprávněnost reklamace.
Dobrý den,
prosím pí.Drastichovou,GURU pro social media O2 Czech republic a.s., o zprostředkování vhodného prac. prod.org., aby znovu posoudil opávněnost reklamace i s přihlédnutím na výše uvedené posudky.Děkuji.S pozdravem Ing.Žůrek jan.
Předpokládáme, že spotřebitel omylem přeřadil stížnost na nás a necháváme společnosti prostor k vyjádření, zda a jakým způsobem je možné provést znovuposouzení.
Hezký den,
reklamaci zařízení je možné řešit pouze prostřednictvím značkových prodejen (www.o2.cz/prodejny), proto pokud si přejete opětovně reklamaci řešit, bude zapotřebí se obrátit právě na kolegy z některé pobočky.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.