Společnost


SEALSERV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30922VOUCHER.PLUS -(SEALSERV s.r.o.)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2019, před 6 lety

Antonín Ružbarský

Znění stížnosti

Při prohlížení lákavé ceny PC a pevného disku jsem se přihlásit a dopadlo to jako u ostatních.... Vše bylo již přesně popsáno od ostatních, tak se pouze přidávám a stěžuji si na firmu Voucher.plus, na nekalé praktiky ale ve stručnosti - dne 31.1.2019 jsem procházel stránky www.Voucher.plus, kde jsem se nechal zlákat dobrou cenou za spotřebiče a zřídil jsem si účet u dané společnosti aniž bych si řádně dočetl podmínky. Dne 4.2.2019 jsem dostal "Předžalobní výzva, poslední výzva k nápravě Vašeho účtu dle obchodních podmínek, před podáním žaloby". Následně jsem dne 4.2.2019 zaslal na účet částku dle dodaných platebních požadavků ( Platební údaje: Částka: 13000 Kč, Číslo účtu: 2400155553/2010,Variabilní symbol: 4929708899,Datum splatnosti: Dnešní datum (důležité!),Zpráva pro příjemce: "Platba - Coinhub.cz" (důležité!) jinak nebude zpracováno)Dne 4.2.2019 učiněna objednávka č.6447 na 1. WD Elements Desktop 5TB, a 2.Lenovo IdeaCentre B40-30,Následně již jsem nic neobdržel ani Voucher a dne 15.2.2019 došel mail, že společnost otvírá spor s prodejcem. Dne 20.2.2019 přestali fungovat stránky společnosti a jaký koli-kontakt bezvýsledný. Nemohu se dostat ani do peněženky, kde mělo zůstat přes 5.500,-Kč


Produkt

1. WD Elements Desktop 5TB - Externí disk 3,5”, USB 3.0, WDBWLG0050HBK-EESN, a 2.Lenovo IdeaCentre B40-30 (All In One PC - 21.5” LED 1920×1080 IPS, Intel Core i5 4460T Haswell, RAM 8GB, NVIDIA GeForce 820A 2GB, HDD 1TB 7200 otáček, DVD vypal., WiFi, Bluetooth 4.0, webkamera, HDMI, USB 3.0, reproduktory, bezd. kláv. + myš, Windows 10


Požadované řešení

Navrácení hotovosti - v nejlepším případě, zvažuji o podání trestního oznámení na PČR pro podezření trestného činu podvodu či krádeže


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 20:58, před 6 lety

Ujednání (čl. 11 Zrušení účtu a čl. 12 Účet) obchodních podmínek společnosti SEALSERV s.r.o. by bylo možné kvalifikovat jako ujednání o smluvní pokutě, které musí být uvedeno ve smlouvě, což potvrdil i Ústavní soud ve svém rozhodnutí sp. zn. I. ÚS 3512/11. Pokud by taková pokuta byla uvedena pouze v obchodních podmínkách, jednalo by se o tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takové ujednání je pak ze zákona neúčinné.

Výjimku, jež je v podmínkách uvedena, a sice § 1837 písm. b) občanského zákoníku, který stanoví, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, navíc nelze v daném případě použít. Dle výkladu daného ustanovení v komentářové literatuře se výjimka vztáhne na příklad na smlouvy o převodech investičních nástrojů, např. akcií, podílových listů a jiných převoditelných cenných papírů, deviz, derivátů a nástrojů peněžního trhu. Rovněž o nákup drahých kovů. V žádném případě se tak nemůže vztahovat na nákup spotřebního zboží, které je inzerováno na stránce.

Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Vzhledem k tomu, že takový poplatek má charakter smluvní pokuty, navíc poměrně nesmyslné, musel by o něm být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat nebo zveřejňovat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 07:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.