Společnost


Sunnysoft s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#30923Klasika: Chováni pštrosa - hlava do písku strčená

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2019, před 6 lety

Petr Jančálek

Znění stížnosti

16.2. jsem si objednal v internetovém obchodu Sunnysoft.cz produkt “Nillkin ochranné sklo Xiaomi Mi A2 Lite“. (viz. https://www.sunnysoft.cz/zbozi/004PNL-1767/nillkin-ochranne-sklo-xiaomi-mi-a2-lite.html)

Když sklo dorazilo, vyčistil jsem display mobilu přiloženými hadříky, odlepil folii, přiložil sklo na display a až v tento moment jsem zjistil, že ochranné sklo nepokrývá celý display jak je tomu na obrázku.

Tak jsem vzniklou situaci popsal obchodu, nicméně ten mne odkázal na své obchodní podmínky se slovy… „…velmi nás mrzí, že nejste se zbožím spokojen, nicméně…“ …a klasické a tak dále.

Při následných toulkách po jejich stránkách jsem pochopil, že produkt, který poslali byl "Kisswill ochranné sklo Xiaomi mi A2 Lite". (viz. https://www.sunnysoft.cz/zbozi/182PKW-776/kisswill-ochranne-sklo-xiaomi-mi-a2-lite.html)

Poslali samozřejmě to “správné“ sklo, nicméně obrázky produktů mají na svých stránkách zaměněny a teď podle nich je vlastně chyba na mé straně, protože… “…jedná se o vlastnost skla nikoliv vadu.“

Zkrátka mají na svých stránkách chybu a kvůli ní jsem ztratil 10 dní, protože jsem si až dnes 25.2. objednal to správné zboží na Alza.cz.
Dále jsem přišel zatím o 304 Kč.

Podle obchodních podmínek společnosti Sunnysoft.cz je na jejich straně vše jak má být, takže není důvod něco vracet.

…a jak se tváři zákony České republiky na tento případ?


Produkt

Potřebné doklady/dokumenty/důkazy dodám na vyžádní.


Požadované řešení

Vrácení celé částky 304 Kč na účet, ze kterého byla platba provedena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 08:12, před 6 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc: má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2019 13:37, před 6 lety

Dobrý den,

ještě jednou jsme prošetřili Vaši výtku a ačkoliv je informace ohledně vlastností tvrzeného skla včetně plochy pokrytí uvedena v popisu produktu, uznáváme, že přiložený obrázek by mohl u někoho vyvolat dojem jako vyvolal u Vás.

Tvrzené sklo můžete zaslat zpět a vrátíme Vám platbu včetně dopravy a nákladů spojených se zasláním zpět (stačí vyfotit podací lístek a poslat na email). Do průvodního dopisu prosím uveďte i číslo účtu. Děkujeme. Sunnysoft

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2019 19:58, před 6 lety


Petr Jančálek

Hodnocení:

Komentář: dTest má opravdu sílu!