Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.2. jsem si objednal v internetovém obchodu Sunnysoft.cz produkt “Nillkin ochranné sklo Xiaomi Mi A2 Lite“. (viz. https://www.sunnysoft.cz/zbozi/004PNL-1767/nillkin-ochranne-sklo-xiaomi-mi-a2-lite.html)
Když sklo dorazilo, vyčistil jsem display mobilu přiloženými hadříky, odlepil folii, přiložil sklo na display a až v tento moment jsem zjistil, že ochranné sklo nepokrývá celý display jak je tomu na obrázku.
Tak jsem vzniklou situaci popsal obchodu, nicméně ten mne odkázal na své obchodní podmínky se slovy… „…velmi nás mrzí, že nejste se zbožím spokojen, nicméně…“ …a klasické a tak dále.
Při následných toulkách po jejich stránkách jsem pochopil, že produkt, který poslali byl "Kisswill ochranné sklo Xiaomi mi A2 Lite". (viz. https://www.sunnysoft.cz/zbozi/182PKW-776/kisswill-ochranne-sklo-xiaomi-mi-a2-lite.html)
Poslali samozřejmě to “správné“ sklo, nicméně obrázky produktů mají na svých stránkách zaměněny a teď podle nich je vlastně chyba na mé straně, protože… “…jedná se o vlastnost skla nikoliv vadu.“
Zkrátka mají na svých stránkách chybu a kvůli ní jsem ztratil 10 dní, protože jsem si až dnes 25.2. objednal to správné zboží na Alza.cz.
Dále jsem přišel zatím o 304 Kč.
Podle obchodních podmínek společnosti Sunnysoft.cz je na jejich straně vše jak má být, takže není důvod něco vracet.
…a jak se tváři zákony České republiky na tento případ?
Potřebné doklady/dokumenty/důkazy dodám na vyžádní.
Vrácení celé částky 304 Kč na účet, ze kterého byla platba provedena.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc: má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ještě jednou jsme prošetřili Vaši výtku a ačkoliv je informace ohledně vlastností tvrzeného skla včetně plochy pokrytí uvedena v popisu produktu, uznáváme, že přiložený obrázek by mohl u někoho vyvolat dojem jako vyvolal u Vás.
Tvrzené sklo můžete zaslat zpět a vrátíme Vám platbu včetně dopravy a nákladů spojených se zasláním zpět (stačí vyfotit podací lístek a poslat na email). Do průvodního dopisu prosím uveďte i číslo účtu. Děkujeme. Sunnysoft
Hodnocení:
Komentář: dTest má opravdu sílu!