Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.1.2019 jsem zaplatila převodem z účtu plavky. Na můj e-mail přišla odpověď 24.1. 2019 o uhrazení mé zakázky. Do dnešního dne stále nic nedorazilo. Mám dojem, že se jedná o podvod. Žádám o vrácení peněz. Na e-mail nikdo neodpovídá. Telefon nefunguje.
Zakázka číslo 1190096880.
jednodílné plavky v hodnotě 469, Kč
Pokud zboží nepřijde do 1.3. 2019 vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali číslo Vaší zásilky, pro sledování doručování zásilky.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně Vaší zásilky, napište nám prosím na náš email.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, zásilka byla doručena.