Společnost


PointWorld A/S

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30932Zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2019, před 6 lety

Daniela Brůnová

Znění stížnosti

Dobrý den, díky mojí hlouposti jsem se zaregistrovala na tuto stránku a nevím jak účet zrušit. Už na předchozích stížnostech jsem se dočetla, že se to v self service, ale nemohu ho nikde na účtu najít. Jak mám pokračovat? Nebo kde ho přesněji najít. Nebo zda by stačilo v mojí bance zakázat, aby se tomuto uživateli odesílaly platby.


Požadované řešení

Přesnější informace k zrušení účtu a jak zabránit odcházení plateb z mého účtu na jejich


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 07:08, před 6 lety

Placené prémiové členství upravuje bod 6 obchodních podmínek (http://pointworld.com/premium-terms/). Dle tohoto ustanovení prémiové členství funguje tak, že spotřebitel zůstane členem Premium, dokud odběr služby nezruší. Pokud spotřebitel souhlasí s odběrem, souhlasí současně dle obchodních podmínek i s tím, že automatické platby ve výši 45,50 € za 30 dní budou strhávány až do ukončení předplatného.

Pokud spotřebitel nemá zájem službu nadále využívat, je třeba odběr zrušit, a to buď po přihlášení v "Self-service" nebo e-mailem na adresu support@pointworld.com. Pokud závazek trvá, má provozovatel webových stránek právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je potřeba vždy řádně ukončit v souladu s obchodními podmínkami společnosti.

Pokud by i po výpovědi smlouvy společnost nadále částky strhávala, je na místě kontaktovat svou banku, požádat o blokaci plateb této společnosti. Spotřebiteli v takovém případě doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Jelikož je společnost zahraniční subjekt sídlící v Dánsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.