Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U dodavatele Online fashion s.r.o. jsem si objednala zboží, řádně zaplatila předem (převodem na účet). Zboží mělo být dodáno do 10 dnů. Hned v prvním týdnu mi přišel email s informací o zpoždění dodávky, následně další email s informací o rozvázání smlouvy se zahraničním dodavatelem zboží. Rozhodla jsem se od smlouvy odstoupit, ale dodavatel nereaguje na email, na zprávy přes FB a na telefonu je trvale nedostupný.
Webové stránky dodavatele stále fungují a zboží, které jsem si objednala a bylo mi sděleno, že není k dispozici je stále nabízeno jako dostupné. Jak jsem zjistila nejsem jediná, kdo řeší stejný problém u tohoto dodavatele. Domnívám se, že je potřeba informovat veřejnost, aby firma nepodvedla další občany. Děkuji.
Elegantní krátké šaty s vlnou - černé Varianta: 42 (XL) Kód: KM66K-42 -XL1 ks 1 299,17 K 1 572,00 Kč Elegantní šifónové šaty se sklady - červené Varianta: 42 (XL) Kód: KM117-3-42 -XL1 Kč 1 572,00 Kč Šaty s krajkou - krémové Varianta: 40 (L) Kód: KM56K-3-40 -L1 ks Kč 1 651,00 Kč
Požaduji vrácení peněz v plné výši.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (spotřebitelka může tohoto práva využít i před tím, než převezme zboží). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.