Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30938Zanechaný balík na rohožce u dveří bytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2019, před 6 lety

Pavel Klíma

Znění stížnosti

Dne 14.2.2019 mi byl dovezen balík 0887877177 za 2092 Kč kurýrem Geis, řidič S. Balík byl položen na rohožce u dveří mého bytu!!! Když mi psal a pak volal, že balík veze, ujistil jsem ho, že to může nechat u kteréhokoliv souseda. Myslím, že z 18 ti bytových jednotek by jistě někoho zastihl doma. Bydlí zde asi 80% důchodců, kteří mne velmi dobře znají od školního věku a v současné době zde dělám předsedu SVJ. Příchodem z práce jsem zjistil, že balík leží na rohožce u dveří mého bytu, jako v blbých amerických filmech noviny a mléko... To mne trochu rozladilo a po telefonátu s panem S. vše vyjasněno. Maminka mu otevřela a on klepal na moje dveře. Nechápu, jak může klepat na bezpečnostní, protihlukové a protipožární dveře s vědomím, že klepání nikdo neuslyší a že nejsem doma. Maminka bydlí v jiném patře a jiném bytě. Proč neklepal vedle, proč nezavolal ??? Nechápu. Toto je šlendriánsví a obrovská nezodpovědnost dnešních kofeinových šílenců současných autodopravců. Pokud budu zákeřný a neférový, mohl bych balík zapřít a vymáhat nemalou finanční náhradu. Rozhodně nechci někomu brát práci, ale tento způsob předání docela cenné zásilky ( jakékoliv zásilky ) se mi zdá poněkud podivný. Tuto stížnost píši již opakovaně a vždy jsem se setkal s automatem, nebo jsem to řešil na jiných stránkách. Snad se dočkám nějakého kontaktu a vyřešení tohoto problému, který kazí firmě Geis jméno. S pozdravem a přáním krásných dnů Pavel Klíma. Volary.


Produkt

Balík 08878277177 za 2092 Kč, předán ve čtvrtek 14.2.2019


Požadované řešení

Jak by jste reagovali na zanechání cenného balíku na rohožce u dveří ???
Kdo to podepsal ? Kdo to převzal ? Když jsem byl na telefonu a v práci .
Jedince, který takto zachází s majetkem zákazníka a kazí jméno svému zaměstnavateli, bych určitě okamžitě propustil!
Je to hodně tvrdé, ale nechat si tímto způsobem kazit jméno firmy ?
Z tohoto činu se nelze vykecat, to nelze omluvit a přehlédnout. Jediné štěstí má pan S. v tom, že jsem férový a balík jsem nezapřel. Možná by mohl zapojit trochu mozek při dalším podobném rozhodování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 10:15, před 6 lety

Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.

Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.