Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
marně již měsíc intenzivně vyhlížím na dvou prodejnách Albert (Arkády a Čestlice) pánskou a dámskou sportovní tašku. Bohužel nejsou žádné a dle info z prodejen prý nejsou dostatečně zaváženi. Na co je taková akce??? Prosím o info kde se dají tašky koupit.
Děkuji za brzkou odpověď
Martina Kratochvílová
dostatečné navežení inzerovaných produktů na prodejny!!!
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat společnost prostřednictvím její zákaznické linky na čísle 800 402 402, kde se může informovat, zda někde v sítě jeho prodejen, neexistují tašky, které nebyly vydány.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Jelikož v daném případě neexistuje na dodání akčního zboží právní nárok a společnost odmítla spolupráci, stížnost uzavíráme.