Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3095Nekvalitní zboží, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2014, před 11 lety

Margit Baroš

Znění stížnosti

Dne 7.2.2014 jsme vyzvedli na pobočce v Rožnově pod Radhoštěm objednaný tablet Point of view Mobii 825D,seriové č.UUUP825D4T31134400645. Po necelém měsíci se u něho projevily tyto závady: Tablet nešel zapnout i při úplném nabití baterie,nabíječka měla špatný kontakt-nabíjení vypadávalo a tablet byl reklamován 6.3.2014 s vyjádřením v reklamačním listě,že se reklamace neuznává a tato závada se technikovi neprojevila. Dne 31.3.2014 jsme si převzali z přepravní společnosti DPD tablet z reklamace,který došel plně nabitý. Po jednom dnu používání se baterie vybila a již nešel,po 5 sekundách hlásil tablet,že je plně nabit a ze stejnou rychlostí se začal vybíjet. Po vybití jsme jej dali znovu nabíjet,ale již nešel nabít vůbec a projevila se vůle konektoru. Dne 2.4.2014 jsme tablet dali znovu do reklamace s opětovným problémem a s podrobným popisem závady. Dne 16.4.2014 jsme tablet převzali od dopravní společnosti DPD s vyjádřením technika,že se reklamace uznává a oprava tabletu je řešena jeho výměnou. Obdrželi jsme tablet viditelně používaný s viditelně poškrábaným zadním krytem. Tablet opět jeden den fungoval,ale po připojení nabíječky jsme zjistili opět vůli konektoru a nabíjení se přerušovalo a nabíjelo jen v určité poloze. Tablet jsme 17.4.2014 dali opět do reklamace s podrobným popisem stejné závady-bylo vyzkoušeno i na pobočce a závada pracovníkem CZC cz zjištěna. Dne 6.5.2014 jsme obdrželi e-mailovou zprávu,že je tablet připraven k vyzvednutí na pobočce s vyjádřením technika reklamace neuznána s popisem opravy "Oprava mechanicky poškozeného konektoru". Vzhledem ke skutečnosti,že k danému výrobku nemáme již žádnou důvěru,zejména v jeho jakost (od zakoupení fungoval pouze měsíc a jeden den),jakým způsobem máme postupovat,aby došlo ze strany prodejce k vrácení peněz?

Margit Baroš


Produkt

Tablet Point of view Mobii 825D


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:41, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že výrobek byl zakoupen v roce 2014, řídí se právní vztah mezi kupujícím a prodejcem zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá prodejce kupujícímu za nedodržení jakosti při převzetí výrobku. Při první reklamaci se u prodejce vada neprojevila - tudíž v tu chvíli by bylo nutné prodejci prokázat, že se na výrobku vada nachází - videozáznamy, soudním znalcem atd. Při druhé reklamaci byla vada prodejcem uznána a reklamace neodpovídající jakosti byla řešena dle zákonného ustanovení § 2169 občanského zákoníku - výměnou výrobku. V rámci výměny při reklamaci by mělo dojít k výměně za výrobek nový bez vad.
Třetí reklamace byla zamítnuta pro mechanické poškození konektoru. Bez souhlasu kupujícího by nemělo dojít v případě zamítnuté reklamace k opravě, protože prodejce je zmocněn pouze k posouzení vady a opravě jen v rámci uznání reklamace.
Pokud kupující nesouhlasí s vyjádřením kupujícího, může výrobek nechat posoudit jiným odborníkem, který by stanovil, zda došlo k mechanickému poškození nebo ne.

K nároku na vrácení peněz je třeba, aby byla vada vadou neodstranitelnou nebo aby se na výrobku vady vyskytovaly opakovaně ( 3 krát stejná a 4 krát různá vada). Pro nárok na odstoupení pro opakování vady je nutné, aby byly reklamace uznány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2014 14:29, před 11 lety

Dobrý den, pane Baroši,

plně chápu Váš požadavek na odstoupení od smlouvy a mrzí mě, že máte se zařízením takové potíže. Odstoupení od smlouvy Vám samozřejmě umožníme. Z mého pohledu na něj máte přinejmenším morální nárok.

Prosím, kontaktujte vedoucího reklamací p. Bočka na emailu bocek@czc.cz a napřímo s ním domluvte vrácení zboží. Je o celé věci zpraven a zajistí dořešení celé záležitosti k Vaší spokojenosti.

Ještě mě napadla jedna možnost a tou je výměna za nový produkt v podobné cenové hladině. Na našem webu najdete mnoho možností, ale osobně bych doporučil http://www.czc.cz/acer-iconia-tab-b1-710-16gb-bila/132682/produkt
Kvalitativně je tablet na jiné úrovni a měl by Vám dobře sloužit. Doplatek by zde byl cca 200 korun. Zkuste se podívat a rozhodnout před tím, než napíšete p. Bočkovi.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.5.2014 12:45, před 11 lety


Margit Baroš

Hodnocení:

Komentář: Vše vyřešeno (peníze jsem dostala v plné výši zpátky). Moc děkuji.