Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.1.2019 jsem si objednala plavky Binal a téhož dne mě přišlo potvrzení o zaplacení s tím, že do 15-25 dní mi bude zásilka doručena. Doposud jsem ji neobdržela a na můj mail nereagujete.
Plavky Binal černo-modré vel. XL B-C v.s. 1190099718 Zásilke zašlšte do 4.3.2019cena 469,- Kč
Zásilku zašlete do 4.3.2019 a pokud ne, tak mi vraťte na můj účet částku 469,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by měla následně prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám zaslali sledovací číslo Vaší zásilky, aby jste si mohla stav Vaší zásilky sledovat.
Vaše zásilka by Vám měla být v nejbližší době v pořádku doručena.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby zde mohla případně informovat o výsledku.
Dne 12.3.2019 jsem obdržela od společnosti ATELI investment, s.r.o. toto vyjádření.
Vaše zásilka by Vám měla být v nejbližší době v pořádku doručena.
Počkám tedy na doručení zásilky v nejbližších dnech. Pokud zásilka nebude doručena,
tak to pak budeme dále řešit, vrácením částky 469,- Kč na můj účet.
Spotřebitelka nám sdělila, že jí společnost doručila zboží dne 14. 3. 2019. Stížnost proto uzavíráme.