Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#30952Dárek k nákupu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2019, před 6 lety

Jaroslav Koláčný

Znění stížnosti

Dobrý den. U společnosti Mall jsem zakoupil oled televizor LG, k tomuto produktu jsem obdržel hoverboard Kawasaki KX-PRO 10. Nebudu lhát, že jsem televizi kupoval u této společnosti i pro tento pěkný dárek. Ale to jsem ještě nevěděl, co mě čeká. Dárek jsme dali synovi k sedmým narozeninám. Měl opravdu velkou radost, ale jen do té doby, než jsme připojili nabíječku. Bohužel, ta nefungovala! Reklamace na dárek neuznána. Po zakoupení nové nabíječky a nabití hoverboardu byla jeho funkčnost asi tak deset minut a to se opakovalo několikrát, po každém pokusu dalšího nabití. Tento dárek, na který se nevztahuje reklamace, je tedy totálně nefunkční. Společnost MALL.CZ o tom buď dobře ví, nebo je to náhoda, která se stává jednou za 100 let. Takže tímto děkuji společnosti Mall za krásný,, dárek" synovi k narozeninám, opravdu měl velikou radost! Jaroslav Koláčný.


Produkt

https://www.mall.cz/darky/kawasaki-kx-pro-10?src=sug&s=Kaw&tab=reviews


Požadované řešení

Slušnost by byla se k tomu postavit jako zodpovědná firma a produkt vyměnit nebo opravit, když věc je údajně nová . Ale na slušné jednání se asi v této době nehraje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 23:55, před 6 lety

Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.

Spotřebitel by se však mohl pokusit oslovit některý ze servisů, který by mohl zajistit placenou opravu daného výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 08:58, před 6 lety

Vážený pane Koláčný,

je mi velice líto, že došlo k nefunkčnosti doručeného dárku.

Abychom mohli postup kolegů prověřit, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.

Bohužel se opravdu na dárky záruka nevztahuje a není možné uplatit reklamaci u prodejce, ale pouze u servisů, kteří zajišťují placené opravy. Vzniklé náklady jdou však k úhradě zákazníkovi.

Pokud je nefunkčnost dárku nahlášena do lhůty 1 týdne od doručení, zpravidla se snažíme zajistit výměnu daného dárku. Samozřejmě také nesmí nést známky poškození či nevhodného používání.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 08:49, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2019 18:19, před 6 lety


Jaroslav Koláčný

Dobrý den. Omlouvám se za takto pozdní odpověd ale váš email mi přišel do spamu.Vážím si toho že společnost mall cz reagovala,i když si od toho moc neslibuji.Číslo faktury je 5041398595,Děkuji J.Koláčný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2019 10:57, před 6 lety

Vážený pane Koláčný,

děkuji Vám za doplnění údajů.

Bohužel zde již uplynula delší lhůta od doručení Vaší objednávky, kdy není již v našich možnostech zajistit výměnu dodaného dárku.
Standardně se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a to ve chvíli, kdy dojde k nefunkčnosti do lhůty 14 dnů od převzetí výrobku, poté je možnost individuálně řešit případnou výměnu.

Mrzí mne to, ale nyní již je opravdu potřebné se obrátit na servisní střediska, která zajišťují placené opravy.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 09:29, před 6 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2019 10:26, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.