Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. U společnosti Mall jsem zakoupil oled televizor LG, k tomuto produktu jsem obdržel hoverboard Kawasaki KX-PRO 10. Nebudu lhát, že jsem televizi kupoval u této společnosti i pro tento pěkný dárek. Ale to jsem ještě nevěděl, co mě čeká. Dárek jsme dali synovi k sedmým narozeninám. Měl opravdu velkou radost, ale jen do té doby, než jsme připojili nabíječku. Bohužel, ta nefungovala! Reklamace na dárek neuznána. Po zakoupení nové nabíječky a nabití hoverboardu byla jeho funkčnost asi tak deset minut a to se opakovalo několikrát, po každém pokusu dalšího nabití. Tento dárek, na který se nevztahuje reklamace, je tedy totálně nefunkční. Společnost MALL.CZ o tom buď dobře ví, nebo je to náhoda, která se stává jednou za 100 let. Takže tímto děkuji společnosti Mall za krásný,, dárek" synovi k narozeninám, opravdu měl velikou radost! Jaroslav Koláčný.
https://www.mall.cz/darky/kawasaki-kx-pro-10?src=sug&s=Kaw&tab=reviews
Slušnost by byla se k tomu postavit jako zodpovědná firma a produkt vyměnit nebo opravit, když věc je údajně nová . Ale na slušné jednání se asi v této době nehraje.
|
Tweet |
Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.
Spotřebitel by se však mohl pokusit oslovit některý ze servisů, který by mohl zajistit placenou opravu daného výrobku.
Vážený pane Koláčný,
je mi velice líto, že došlo k nefunkčnosti doručeného dárku.
Abychom mohli postup kolegů prověřit, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.
Bohužel se opravdu na dárky záruka nevztahuje a není možné uplatit reklamaci u prodejce, ale pouze u servisů, kteří zajišťují placené opravy. Vzniklé náklady jdou však k úhradě zákazníkovi.
Pokud je nefunkčnost dárku nahlášena do lhůty 1 týdne od doručení, zpravidla se snažíme zajistit výměnu daného dárku. Samozřejmě také nesmí nést známky poškození či nevhodného používání.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Omlouvám se za takto pozdní odpověd ale váš email mi přišel do spamu.Vážím si toho že společnost mall cz reagovala,i když si od toho moc neslibuji.Číslo faktury je 5041398595,Děkuji J.Koláčný.
Vážený pane Koláčný,
děkuji Vám za doplnění údajů.
Bohužel zde již uplynula delší lhůta od doručení Vaší objednávky, kdy není již v našich možnostech zajistit výměnu dodaného dárku.
Standardně se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a to ve chvíli, kdy dojde k nefunkčnosti do lhůty 14 dnů od převzetí výrobku, poté je možnost individuálně řešit případnou výměnu.
Mrzí mne to, ale nyní již je opravdu potřebné se obrátit na servisní střediska, která zajišťují placené opravy.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.