Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.2.2018 jsme si zakoupila v prodejně Železná 547/3 dám.batoh-kabelka.
Zip přestal být funční /začaly chybět zuby/ a batoh se tak nedal zavřít.
Dne 21.1.2019 jsem zboží reklamamovala, bylo mi vzato do reklamace s tím, že majitel takovou reklamaci nemůže uznat. Tak se také stalo.Dne 26.2.2019 jsem si batoh vyzvedla neopraven.Žádala jsem výměnu nebo vrácení částky 399,-Kč za batoh.Nic z toho neproběhlo.
Proto se obracím na Vás prosbou o nápravu a vrácení částky 399,-Kč za dám.batoh.
Jedná o dám. batoh tm.hnědé barvy. Zn. Demra
Proto se obracím na Vás prosbou o nápravu, resp. vrácení částky 399,-Kč za dám.batoh.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.