Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
někomu by se mohlo zdát, že má stížnost je malicherná, ale jelikož se mi to stalo už několikrát, obracím se s ní na Vás. Pošta číslo dvě v Poděbradech 290 002 má uvedenou pracovní dobu od 08:00-11:00 a 14:00-18:00, jak jsem se dozvěděla z lístu Výzva k vyzvednutí zásilky, který mi byl doručen 2.5.2014. Dnes, jelikož nejsem v práci, jsem se v doré víře vypravila dopoledne na poštu a jaké bylo mé překvapení, že pošta má jiné úřední hodiny než je na výše zmíněném dokumentu uvedeno. Před poštou jsem stála asi čtvrt hodiny po desáté dopolední a z vývěsky na mě křičelo, že dnes dopoledne mají pouze od 08:00-10:00. Dobře, ať si mají, ale proč je na Výzvě k vyzvednutí zásilky čas uvedený jinak? To pošta 2.5. nevěděla, že za tři dny bude mít jinou otvírací dobu? A není to poprvé. Když se to stane jednou, beru. Ale podruhé a potřetí? Můj čas je mi opravdu drahý a stačilo by zlepšení komunikace mezi poštou a doručovateli a já, a mnoho dalších lidí (před poštou jsem potkala další tři lidi, kteří nevěřícně kroutili hlavou, protože měli stejné informace jako já), jsme tam zbytečně vážili cestu v dešti, abychom zjistili, že tam odpoledne budeme muset znovu.
Další věc je, že milé paní doručovatelky asi nepoznají rozdíl mezi písmenem A a E. Mé jméno je Baran, Hana Baran a na výzvách stále nacházím své jméno v podobě BEran a nebo dokonce jen Bran. Podotýkám, že na balících a dopisech, které jsou mi doručovány je mé jméno uvedeno zcela správně.
Chtěla bych Vás požádat, aby jste se nad těmito, na první pohled snad malichernostmi, pozastavili a zamysleli se, jaké světlo to na Českou poštu vrhá.
Děkuji.
Hana Baran
Ráda bych na výzvách nacházela své jméno ve správném znění. A uvítala bych, kdyby pošta na svých dokumentech uváděla pravdivé a aktuální informace.
|
Tweet |
Pošta podle musí být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 v týdnu, který má 5 pracovních dní. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Tyto informace by měly odpovídat informacím, které jsou uváděny na výzvách k vyzvednutí zásilky. V tomto případě je na zvážení, zda se jednalo o mimořádný případ.
Dle § 77 odst. 1 občanského zákoníku má každý právo na ochranu svého jména a na úctu k němu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky . Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.