Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
18.2.19 zboží objednáno z eshopu oleje.cz
19.2.19 zboží předáno dopravci k dodání
20.2.19 sms od ppl o plánovaném doručení zásilky domů(kolem 17:00 hodiny info na ppl zákaznický servis nedoručeno z důvodu NEZASTIŽENÍ ADRESÁTA a nemožnost zanechat vzkaz)
ihned telefon řidičovi, který nepřijímá hovor a později odmítá, vzápětí telefon na zák. linku a ujištění, že se bude doručovat následující den.
21.2.19 stejný jako předchozí den s nedoručením a přislíbením od zak. centra,že bude doručeno násl. den
22.2.19 už bez sms a zak. centrum oznamuje, zásilka zůstala na depu domluvení o uložení 25.2.19 na parcelshopu
25.2.19 neuloženo info na zákazníckým centru NEMOŽNOST ULOŽIT Z DŮVODU KAPACITY PARCELSHOPU NEBO VELIKOSTI ZÁSIKY(už se ve mě vaří i krev), po tel. hovoru s centrem přesměrování zásilky na adresu zaměstnavatele s doručením násl. den.
26.2.19 sms o doručování zásilky na novou adresu v 16:00 nedoručeno z důvodu PPL ??
27.2.19 tel. hovor na zak. centrum s ujištěním o doručení dnešní den. Takže po týdnu co mi zásilka cestuje po Královehradeckým kraji stále nic. Co si o tom pomyslet je to k n....í už nikdy PPL.
Objednané zboží z Oleje.cz
Doručit mi zásilku třeba i na parcelshop kde si ji konečně vyzvednu.
Komunikace s řidičem, třeba bych mu mohl dojet někam naproti.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.