Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, měla jsem v pronájmu chatku v osadě Třešňovka v Horoměřicích, proto jsem 30.3.2017 uzavřela s ČEZ smlouvu o odběru elektřiny. Syn majitelky se předčasně vrátil z výkonu trestu a chtěl chatku trvale obývat, proto jsem ji opustila a vyklidila. Dohoda s ním nebyla úplně jednoduchá, takže získat stavy elektroměru, abych mohla smlouvu na moje jméno uzavřít, nebylo úplně jednoduché a trvalo mi to dva měsíce, po které jsem platila zálohy přes to, že už jsem chatku neužívala. 14.10.2018 jsem konečně požádala ČEZ o ukončení smlouvy, smlouva byla ukončena k datu 7.11.2018 a v konečném vyúčtování mi byl vrácen přeplatek
1 741 Kč.
Poté mi ČEZ napsal, že provedl demontáž elektroměru k datu 13.12.2018, protože do té doby se jim nepodařilo k odběrnému místu dostat. Zároveň mi byla naúčtována částka 2 204 Kč podle upraveného konečného stavu elektroměru.
Poslala jsem ČEZ telefon jak na majitelku nemovitosti, tak na jejího syna, s tím, že s dalším odběrem elektřiny po skončení smlouvy už nemám nic společného, ale tuto částku po mně ČEZ stále vyžaduje, což, podle mě, není v pořádku.
Myslím, že spravedlivé by bylo nedoplatek 2 204 korun požadovat po majiteli nemovitosti, ne po někom, kdo měl nemovitost jednou v pronájmu a ten dávno skončil.
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.