Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 13.2.2019 mě byl Vaší společností doručen balík č. 08851239814, který jsem platil kartou přes terminál. Kurýr Marek mě po zadání platby a pinu sdělil, že platba neproběhla, že se terminál zasekl. Požádal mě opět o potvrzení platby a po zadání pinu mě sdělil, že je na terminálu nějaká porucha. Mezi tím jsem odešel do kanceláře a přes internetové bankovnictví jsem zjistil, že obě dvě platby proběhly a byly odečeteny z mého účtu. Tuto skutečnost jsem kurýrovi sdělil. Odpověděl mě, že to musí mít ověřeno od Vaší společnosti. Dále mě sdělil že mě peníze vrátí v hotovosti následující nebo další den a že bude volat na mé telefonní číslo předem, aby mě zastihl doma. Do dnešního dne mě nikdo nevolal a na telefon kurýra Mareše se není možno dovolat. Uplynul týden a ve věci se nic neděje.
Z uvedeného důvodu Vás žádám o vrácení částky 1898 ,- kč, která byla uhrazena dvakrát !
s pozdravem
MILAN HOSS
DO DNEŠNÍHO DNE NEMÁM PENÍZE NA ÚČTĚ ZPĚT JAK MĚ BYLO SDĚLENO !
JEDNODUŠE, VRÁTIT MĚ PENÍZE NA ÚČET
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o platební transakci, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.