Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 26. 2.2019 mi byl z mého účtu stržen poplatek ve výši 2247,00 Kč. Dotazem u banky, u níž mám veden svůj účet jsem zjistil, že se jdná o seznamku be2. Není mi známo, že bych si u této seznamky zadával požadavek registrace nebo jiných obdobných služeb. Žádám vás tímto o okamžité vyřazení mé osby z registrace výšeuvedené společnosti, vrácení poplatku a zároveň zakazuji této společnosti přístup k mému účtu.
Vzhledem k tomu, že si nevybavuji, že bych tuto společnost kontaktoval, nemohu uvést žádné podrobnosti.
Jsou uvedené v popisu stížnosti. Takže je zde přepisuji :
Okamžité vyřazení mé osby z registrace výšeuvedené společnosti, vrácení poplatku a zároveň zákaz této společnosti přístupu k mému účtu a zákaz jakékoliv manipulace s ním.
|
Tweet |
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím naší služby obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vyhověl jsem vaší výzvě a poslal svou stížnost přímo na výšeuvedenou mailovou adresu.
Ing. M. Čech, Aš
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.