Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30973Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Miroslav Čech Ing.

Znění stížnosti

Dne 26. 2.2019 mi byl z mého účtu stržen poplatek ve výši 2247,00 Kč. Dotazem u banky, u níž mám veden svůj účet jsem zjistil, že se jdná o seznamku be2. Není mi známo, že bych si u této seznamky zadával požadavek registrace nebo jiných obdobných služeb. Žádám vás tímto o okamžité vyřazení mé osby z registrace výšeuvedené společnosti, vrácení poplatku a zároveň zakazuji této společnosti přístup k mému účtu.


Produkt

Vzhledem k tomu, že si nevybavuji, že bych tuto společnost kontaktoval, nemohu uvést žádné podrobnosti.


Požadované řešení

Jsou uvedené v popisu stížnosti. Takže je zde přepisuji :
Okamžité vyřazení mé osby z registrace výšeuvedené společnosti, vrácení poplatku a zároveň zákaz této společnosti přístupu k mému účtu a zákaz jakékoliv manipulace s ním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 18:18, před 6 lety

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím naší služby obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2019 19:19, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2019 19:42, před 6 lety


Miroslav Čech Ing.

Dobrý den,
vyhověl jsem vaší výzvě a poslal svou stížnost přímo na výšeuvedenou mailovou adresu.
Ing. M. Čech, Aš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 15:32, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 20:22, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.