Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Furt volam na reklamaci od února uz tu byli jednou aoprava vydržela jeden den pak sem volal třikrát a ještě nic tak už sem neceli mesic bez tv a když tam zavolám znovu tak furt ta samá písnička ze zavolaj.už v zivote si nekoupim JVC už sem se poučil že nikdy
Furt se straci programi a vypinase
|
Tweet |
Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, má možnost ve zbývajícím čase (maximální doba k vyřízení reklamace je 30 dnů dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele) reklamaci dořešit. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.