Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás, nebot již nevím jak nadále postupovat.
Dne 9.1.2019 jsme od zmíneného portálu zakoupila 2 vouchery na
wellnes pobyt v celkové hodnote 7 898,- Kc. Hned 11.1.2019 jsem chtela
udelat rezervaci v hotelu Kliczkow v Polsku, ale rezervace mi byla
zamítnuta z toho duvodu, že jim portál Pepa nehradí faktury. Ihned
jsem tedy vouchery reklamovala u slevového portálu a vyžádala si
vrácení platby. Do dnešního dne mi i pres sliby, že vrátí platbu do 30 dnu, což ubehlo 15.2.2019, nebylo vráceno nic. Predem dekuji za odpoved. Bude-li potreba doložit jakékoliv
informace ci podklady, urcite se na mne obratte. Dekuji a preji hezký
den.
S pozdravem Eva Slavetínská
Voucher na wellnes pobyt
Vrácení plné částky.
|
Tweet |
Slevový portál v tomto případě vystupuje pouze jako zprostředkovatel uzavření smlouvy, zavázán ze smlouvy je však přímo subjekt, který by měl spotřebiteli dle voucheru služby poskytnout. Smlouvu o ubytování nemá spotřebitel uzavřenou se zprostředkovatelem, ale přímo s hotelem. V takovém případě nemůže poskytovatel pobytu odmítnout akceptovat voucher kvůli nezaplacení faktury zprostředkovatelem. Spotřebitelka by měla trvat na uplatnění voucheru.
Jelikož je poskytovatel služeb zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Pokud portál nabízí služby, které není schopen splnit, může se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Za nekalou obchodní praktiku označuje zákon takové jednání, které je v rozporu s požadavky odborné péče podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele. Pokud má spotřebitelka za to, že k takovému jednání dochází, lze podat podnět na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad povinnostmi stanovenými zákonem na ochranu spotřebitele a může jednání podnikatele prověřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.