Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30979Bezcenné vouchery, peníze Pepa.cz nevrací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Eva Slavětínská

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás, nebot již nevím jak nadále postupovat.
Dne 9.1.2019 jsme od zmíneného portálu zakoupila 2 vouchery na
wellnes pobyt v celkové hodnote 7 898,- Kc. Hned 11.1.2019 jsem chtela
udelat rezervaci v hotelu Kliczkow v Polsku, ale rezervace mi byla
zamítnuta z toho duvodu, že jim portál Pepa nehradí faktury. Ihned
jsem tedy vouchery reklamovala u slevového portálu a vyžádala si
vrácení platby. Do dnešního dne mi i pres sliby, že vrátí platbu do 30 dnu, což ubehlo 15.2.2019, nebylo vráceno nic. Predem dekuji za odpoved. Bude-li potreba doložit jakékoliv
informace ci podklady, urcite se na mne obratte. Dekuji a preji hezký
den.

S pozdravem Eva Slavetínská


Produkt

Voucher na wellnes pobyt


Požadované řešení

Vrácení plné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 11:20, před 6 lety

Slevový portál v tomto případě vystupuje pouze jako zprostředkovatel uzavření smlouvy, zavázán ze smlouvy je však přímo subjekt, který by měl spotřebiteli dle voucheru služby poskytnout. Smlouvu o ubytování nemá spotřebitel uzavřenou se zprostředkovatelem, ale přímo s hotelem. V takovém případě nemůže poskytovatel pobytu odmítnout akceptovat voucher kvůli nezaplacení faktury zprostředkovatelem. Spotřebitelka by měla trvat na uplatnění voucheru.

Jelikož je poskytovatel služeb zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Pokud portál nabízí služby, které není schopen splnit, může se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Za nekalou obchodní praktiku označuje zákon takové jednání, které je v rozporu s požadavky odborné péče podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele. Pokud má spotřebitelka za to, že k takovému jednání dochází, lze podat podnět na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad povinnostmi stanovenými zákonem na ochranu spotřebitele a může jednání podnikatele prověřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2019 22:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.