Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#30981Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Jan Malcát

Znění stížnosti

Po správně vyplněném reklamačním protokolu pro společnost CZC, následně uznané reklamaci mi paní napsala že je možné pouze vrácení peněz (dobropis) z důvodu toho, že jsem neuvedl, že bych chtěl to samé nové zboží. Na jejich online reklamaci je uvedeno že mám napsat pouze: popis závady, stav zboží a dodané příslušenství. Nic o tom jestli chci zboží nové nebo dobropis.
Je jasné že by se obchodu líbilo na mě vydělat 500kč, kvůli tomu že jsem zboží kupoval nové ve slevě.


Produkt

Počítačová myš Steelseries Rival 110


Požadované řešení

Žádám o nové zboží a ne dobropis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 16:18, před 6 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupení od smlouvy přichází na řadu až v případě, že reklamaci není možné řešit ani opravou ani výměnou za nový kus. Namísto předešlých možností může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.