Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30982Neuznání reklamace a nedodání zboží do 30 dnů od začátku řízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Hana Chovancová

Znění stížnosti

Dne 17.12.2018 jsem na internetovém eshopu Slevovar.cz (firma
OGROUP s.r.o) zakoupila zboží Elektrický kráječ na nože a nůžky a dále
Magickou svítící želvičku. Zboží mi bylo doručeno 20. 12. 2018. Při
prvním použítí tohoto zboží jsme zjistili, že Elektrický kráječ fungující na
baterie je nevyhovující, má pomalé otáčky a zničil nám tím ostří našeho
nože. Želvička, která má svítít jak na elektřinu tak i na baterie, funguje
pouze na elektřinu. V místě, kde se dávají baterie chybí kontakty pro
články baterie + a -. Dne 3. 1. 2019 jsem zboží odeslala prodejci.
Požadavek byl, aby mi vrátili peníze na účet za ostřič nožů(vrácení zboží
do 14 dnů bez udání důvodu), ale želvičku jsme chtěli reklamovat. Dne
6. 2. 2019 mi byla zaslána sms na mobil, že moje reklamace byla
vyřízena na obě zboží, ale že mi ji zamítají. Pak až na moji žádost mi byla zaslána na mail dne 7. 2. 2019 písemná zpráva o zamítnutí reklamace
na obě zboží, ač jsem reklamovala jen jedno zboží. Zboží mi tak bude
vráceno poštou zpět s tím, že jsem si ho poškodila sama. Z tohoto
důvodu jsem se obrátila na právní poradenskou linku D-test a společně
jsme prodejci Ogroup s.r.o. napsali dne 8. 2. 2019 Odstoupení od kupní
smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace, protože mi od 7. 1.
2019, kdy převzali zboží do reklamace, zboží do 30 dnů nedodali zpět.
Až 8. 2. 2019 mi zboží přes DPD zaslali, ale dle doporučení poradenské
linky dtest jsem si zboží nepřevzala a vrátila ho prodejci. V písemném
odstoupení jsem napsala, že žádám o vrácení peněz na účet za zboží a
za poštovní výdaje a to do 15 dnů. Doposavad jsem peníze nedostala.
Proto se nyní obracím na vás.


Produkt

Elektrický Ostřič na nože a nůžky 2 v 1 - v ceně 199,-; Magická svítící želvička - 249,-


Požadované řešení

žádám o vrácení částky za obě zboží včetně poštovného 527,- na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 17:24, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 09:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.