Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 26.2.2019 jsem přes e-shop www.skvelesaty.cz objednala troje šaty. Dnes mi dorazila zásilka v níž 2 šaty byla naprosto jiné (barva, střih)než jsem si objednala a třetí šaty v jiné velikosti. Ihned jsem se snažila dovolat na číslo uvedené na faktuře (je nedostupné) a napsala jsem prodávajícímu e-mail. Zatím čekám na odpověď.
Vzhledem k množství stížností mám strach, že pokud zboží vrátím, neobdrdžím zpět peníze. Opravdu se daří vrácení peněz s touto firmou s Vaší pomocí vyřešit?
Můžete mi prosím poradit, jak v této situaci postupovat.
Předem Děkuji.
V.F.
13-61 Šaty Numoco grafit + malé kolečka S, Šaty Numoco 13-83 džínově + malé květiny S, Šaty Numoco 13-9 titulky + černá S
Vrácení zboží a peněz (1027kč + náklady za dopravu, které mi budou výše uvedeným jednáním způsobeny)
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.