Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#30988Dodání jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Veronika Fabešová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26.2.2019 jsem přes e-shop www.skvelesaty.cz objednala troje šaty. Dnes mi dorazila zásilka v níž 2 šaty byla naprosto jiné (barva, střih)než jsem si objednala a třetí šaty v jiné velikosti. Ihned jsem se snažila dovolat na číslo uvedené na faktuře (je nedostupné) a napsala jsem prodávajícímu e-mail. Zatím čekám na odpověď.

Vzhledem k množství stížností mám strach, že pokud zboží vrátím, neobdrdžím zpět peníze. Opravdu se daří vrácení peněz s touto firmou s Vaší pomocí vyřešit?

Můžete mi prosím poradit, jak v této situaci postupovat.

Předem Děkuji.

V.F.


Produkt

13-61 Šaty Numoco grafit + malé kolečka S, Šaty Numoco 13-83 džínově + malé květiny S, Šaty Numoco 13-9 titulky + černá S


Požadované řešení

Vrácení zboží a peněz (1027kč + náklady za dopravu, které mi budou výše uvedeným jednáním způsobeny)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 17:30, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 09:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.