Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dne 20.2.2019 jsem si objednala šestery šaty. Přišly mi kromě jedněch jiné než jsem objednala.Hned 22.2.2019 jsem vracela zboží zpět, které mi poslali . Č.OBJEDNÁVKY - 2018004127 dnes mi přišla z české pošty zpráva, že balík si adresát dosud nevyzvedl a dne 4.3.2019 uplyne 7 denní úložní lhůta. Je to zásilka DR0347469280 . Vše jsem udělala jak máte uvedeno v obchodních podmínkách. Psala jsem vám již několik emailů a nikdo mi neodpověděl. Děkuji předem Králová Blanka
Poslány jiné šaty než byli objednány.
Vrátit peníze za zboží, které jsem si neobjednala. A poslala zpět na adresu Elkan Group s.s.o jak je uvedeno v obchodních podminkách. Děkuji za pomoc Králová Blanka
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.