Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#30991Posláno jiné zboží a zatím nevyzvednuto vrácené firmě Elkan Group na poště.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Blanka Králová

Znění stížnosti

Dobrý den dne 20.2.2019 jsem si objednala šestery šaty. Přišly mi kromě jedněch jiné než jsem objednala.Hned 22.2.2019 jsem vracela zboží zpět, které mi poslali . Č.OBJEDNÁVKY - 2018004127 dnes mi přišla z české pošty zpráva, že balík si adresát dosud nevyzvedl a dne 4.3.2019 uplyne 7 denní úložní lhůta. Je to zásilka DR0347469280 . Vše jsem udělala jak máte uvedeno v obchodních podmínkách. Psala jsem vám již několik emailů a nikdo mi neodpověděl. Děkuji předem Králová Blanka


Produkt

Poslány jiné šaty než byli objednány.


Požadované řešení

Vrátit peníze za zboží, které jsem si neobjednala. A poslala zpět na adresu Elkan Group s.s.o jak je uvedeno v obchodních podminkách. Děkuji za pomoc Králová Blanka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 22:14, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 09:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.