Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30992Aplikace be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2019, před 6 lety

Pavel Tříško

Znění stížnosti

Založil jsem novou stížnost protože k první se již nikdo z be2 nevyjádřil abych tam mohl toto dopsat.

V aplikaci be2 kde jsem si zřizoval plné členství je udajná možnost zrušit prémiové členství, při deaktivaci profilu mě to postupně odkáže na stránku s vyskakujícím oknem kde je doslovně napsáno: mám scrin

Deaktivovat profil (název)

Přejete si svůj profil
deaktivovat?

Deaktivovat profil
Vaše prémiové členství je aktivní.
Předtím než budete moct smazat Váš
profil, musíte Vaše Prémiové členství
zrušit. To můžete provést v sekci Můj
profil/ Vlastnosti.

Toto je celé znění vyskakovacího okénka v aplikaci be2 ale ať hledám jak hledám v záložce Můj profil žádné Vlastnosti nenacházím a tudíž jsem neukončil plné členství a byla mi stržena částka za tří měsíční členství stejně tak na stránkách nefunguje záložka pro kontaktování zákaznického centra. Jestli mohu rád bych chtěl poradit kam se mohu obrátit protože jak je vidět be2 nemá nejmenší chuť to řešit, brání mi v ukončení plného členství v aplikaci přes kterou jsem se tam přihlašoval.

Od začátku tohoto měsíce jsem se s be2 pokoušel spojit a když se mi to konečně povedlo už je pozdě a jsem bez nároků na navrácení částky nebylo to totiž ve 14ti denní lhůtě.


Produkt

v aplikaci be2 - prémiové členství


Požadované řešení

vrácení alespoň části peněz a ukončení plného členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 22:12, před 6 lety

Zaslaný text byl doplněn k původní stížnosti a společnost byla vyzvána k vyjádření. Toto znění uzavíráme neboť stížnost nemůže být řešena duplicitně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.