Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Založil jsem novou stížnost protože k první se již nikdo z be2 nevyjádřil abych tam mohl toto dopsat.
V aplikaci be2 kde jsem si zřizoval plné členství je udajná možnost zrušit prémiové členství, při deaktivaci profilu mě to postupně odkáže na stránku s vyskakujícím oknem kde je doslovně napsáno: mám scrin
Deaktivovat profil (název)
Přejete si svůj profil
deaktivovat?
Deaktivovat profil
Vaše prémiové členství je aktivní.
Předtím než budete moct smazat Váš
profil, musíte Vaše Prémiové členství
zrušit. To můžete provést v sekci Můj
profil/ Vlastnosti.
Toto je celé znění vyskakovacího okénka v aplikaci be2 ale ať hledám jak hledám v záložce Můj profil žádné Vlastnosti nenacházím a tudíž jsem neukončil plné členství a byla mi stržena částka za tří měsíční členství stejně tak na stránkách nefunguje záložka pro kontaktování zákaznického centra. Jestli mohu rád bych chtěl poradit kam se mohu obrátit protože jak je vidět be2 nemá nejmenší chuť to řešit, brání mi v ukončení plného členství v aplikaci přes kterou jsem se tam přihlašoval.
Od začátku tohoto měsíce jsem se s be2 pokoušel spojit a když se mi to konečně povedlo už je pozdě a jsem bez nároků na navrácení částky nebylo to totiž ve 14ti denní lhůtě.
v aplikaci be2 - prémiové členství
vrácení alespoň části peněz a ukončení plného členství
|
Tweet |
Zaslaný text byl doplněn k původní stížnosti a společnost byla vyzvána k vyjádření. Toto znění uzavíráme neboť stížnost nemůže být řešena duplicitně.