Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
se STABIL ENERGY jsem měl uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, po SMS zprávě
o změně tarifu a cen jsem písemně doporučeně zažádal o ukončení smlouvy.
Následně jsem se tel. dotazoval zda-li mají mou výpověď v evidenci.
Dostal jsem odpověď e-mailem, že STABIL ENERGY výpověď akceptuje a smlouvu ukončuje.
Zaslal jsem jim stav plynoměru také elektronicky a požádal o vyúčtování služeb.
Od té doby stále čekám na vyúčtování a vrácení přeplatku a stále NIC.
Po e-mailové časté urgenci dostávám odpověď, předáno fakturačnímu oddělení.
odběr plynu
Žádám korektní vyúčtování bez poplatků a vrácení přeplatku na můj účet.
|
Tweet |
Při přechodu k novému dodavateli je povinen současný dodavatel energie vystavit spotřebiteli takzvané závěrečné vyúčtování.
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Změní-li společnost smlouvu (převedení na jinou produktovou řadu), je dle § 11a odst. 5 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, zákazník oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 3 měsíců od data zvýšení ceny nebo změny jiných smluvních podmínek. To neplatí, pokud držitel licence oznámí zákazníkovi zvýšení ceny nebo změnu jiných smluvních podmínek nejpozději třicátý den přede dnem jejich účinnosti a současně zákazníka poučí o jeho právu na odstoupení od smlouvy. V takovém případě je zákazník oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy nejpozději desátý den přede dnem zvýšení ceny nebo změny jiných smluvních podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den pane Vozar,
Váš požadavek jsem předala k urgentnímu vyřízení na zákaznické oddělení, kde se budou situaci neprodleně věnovat. Budu Vás průběžně informovat o postupu a řešení situace.
S pozdravem,
Stabil Energy
Na "urgentní vyřízení" čekám od listopadu, vše mám zdokumentované.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
kolegyně po urgenci dnes vystaví Vaše konečné vyúčtování a zašle Vám ji poštou. Můžete ji tedy v nejbližších dnech očekávat.
S pozdravem
Stabil Energy
Dobrý den, vyúčtování přišlo, nyní čekám na zaslání přeplatku na účet.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den pane Vozar,
dle informací ze sytému Vám byl přeplatek zaslán prostřednictvím internetového bankovnictví na Váš účet.
Bohužel po 5 ti dnech prostředky stále nemám na účtě, který je uvedený ve smlouvě.
Vozar
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
dle systémových informací vidím, že Váš přeplatek byl zadán dne 19.3.2019 do internetového bankovnictví, tudíž by jste jej měl mít na Vašem účtě již připsaný.
Hodnocení:
Komentář: Nemůžu dát palec nahoru, protože přístup společnosti k reklamaci byl dlouhou dobu bez odezvy. Až po zveřejnění v Dtest se postoj změnil. Přeplatek připsán na účet.