Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#30999Nemáme konečné vyúčtování po ukončení smlouvy se STABIL ENERGY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2019, před 6 lety

Miloslav Vozar

Znění stížnosti

Dobrý den,
se STABIL ENERGY jsem měl uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, po SMS zprávě
o změně tarifu a cen jsem písemně doporučeně zažádal o ukončení smlouvy.
Následně jsem se tel. dotazoval zda-li mají mou výpověď v evidenci.
Dostal jsem odpověď e-mailem, že STABIL ENERGY výpověď akceptuje a smlouvu ukončuje.
Zaslal jsem jim stav plynoměru také elektronicky a požádal o vyúčtování služeb.
Od té doby stále čekám na vyúčtování a vrácení přeplatku a stále NIC.
Po e-mailové časté urgenci dostávám odpověď, předáno fakturačnímu oddělení.


Produkt

odběr plynu


Požadované řešení

Žádám korektní vyúčtování bez poplatků a vrácení přeplatku na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 11:44, před 6 lety

Při přechodu k novému dodavateli je povinen současný dodavatel energie vystavit spotřebiteli takzvané závěrečné vyúčtování.

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Změní-li společnost smlouvu (převedení na jinou produktovou řadu), je dle § 11a odst. 5 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, zákazník oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 3 měsíců od data zvýšení ceny nebo změny jiných smluvních podmínek. To neplatí, pokud držitel licence oznámí zákazníkovi zvýšení ceny nebo změnu jiných smluvních podmínek nejpozději třicátý den přede dnem jejich účinnosti a současně zákazníka poučí o jeho právu na odstoupení od smlouvy. V takovém případě je zákazník oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy nejpozději desátý den přede dnem zvýšení ceny nebo změny jiných smluvních podmínek.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2019 15:19, před 6 lety

Dobrý den pane Vozar,
Váš požadavek jsem předala k urgentnímu vyřízení na zákaznické oddělení, kde se budou situaci neprodleně věnovat. Budu Vás průběžně informovat o postupu a řešení situace.
S pozdravem,
Stabil Energy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2019 16:47, před 6 lety


Miloslav Vozar

Na "urgentní vyřízení" čekám od listopadu, vše mám zdokumentované.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2019 08:20, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2019 10:07, před 6 lety

Dobrý den,
kolegyně po urgenci dnes vystaví Vaše konečné vyúčtování a zašle Vám ji poštou. Můžete ji tedy v nejbližších dnech očekávat.
S pozdravem
Stabil Energy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2019 09:01, před 6 lety


Miloslav Vozar

Dobrý den, vyúčtování přišlo, nyní čekám na zaslání přeplatku na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 09:05, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2019 08:08, před 6 lety

Dobrý den pane Vozar,
dle informací ze sytému Vám byl přeplatek zaslán prostřednictvím internetového bankovnictví na Váš účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2019 09:32, před 6 lety


Miloslav Vozar

Bohužel po 5 ti dnech prostředky stále nemám na účtě, který je uvedený ve smlouvě.
Vozar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 09:56, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2019 08:54, před 6 lety

Dobrý den,
dle systémových informací vidím, že Váš přeplatek byl zadán dne 19.3.2019 do internetového bankovnictví, tudíž by jste jej měl mít na Vašem účtě již připsaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.3.2019 10:36, před 6 lety


Miloslav Vozar

Hodnocení:

Komentář: Nemůžu dát palec nahoru, protože přístup společnosti k reklamaci byl dlouhou dobu bez odezvy. Až po zveřejnění v Dtest se postoj změnil. Přeplatek připsán na účet.