Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si obleceni z e-shopu POSTA ZDARMA, behem zakonne lhuty 14dni jsem ho v poradku s reklamacnim formularem poslala zpet z duvodu nesedici velikosti. Platba za zbozi mi ale uz nebyla vyplacena zpet na ucet a je to jiz mesic od vraceni. Prodejce jsem se snazila nekolikrat kontaktovat mailem, telefonicky i pres reklamacni formular na webu. Zatim jsem se dockala jen naproste ignorace vsech mych pokusu o kontaktovani. Z ceske posty mam potvrzeni o odeslani i prevzeti mnou vraceneho zbozi.
Trenckotový kabat velikost - L, Trenckotovy kabat velikost - M
Požaduji vrátit peníze.
Za zbozi, ktere jsem v poradku v zakonne lhute 14dni vratila na adresu prodejce s radne vyplnenym reklamacnim formularem a v puvodnim stavu.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle našich informací, Vám byly Vaše peníze za reklamaci již vráceny.
Doufáme, že je již vše v pořádku. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím na náš email.
S přátelským pozdravem
Pošta Zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřešení problému a rychlé reakce ze strany dTestu i spolecnosti ATELI.