Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Se společností jsem se začátkem roku 2018 zaregistroval na jedné seznamce.Žádnou smlovu,jsem nepodepisoval a po dvou měsících placení,jsem jim sdělil,že ruším profi,žádná odpověď.Nyní mě téměř po roce bylo strženo dalších 996kč. Jak je to možné? Děkuji
Okamžité navrácení peněz
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušel členství ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (výpovědí zanikl právní důvod pro účtování poplatků za členství), je společnost povinna spotřebiteli vydat to, oč se společnost bezdůvodně obohatila.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.