Společnost


ELEKTRO EURO plus s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3101Nevrácení plné částky při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2014, před 11 lety

Petra Nováková

Znění stížnosti

Koupila jsem si rotoped přes internet. Nevyhovoval mi, takže jsem ve 14 denní lhůtě odstoupila od smlouvy - odstoupení jsem poslala mailem a rotoped vrátila s vytištěním odstoupením poštou. Po Ke konci čtrnáctidenní lhůty, kterou má prodejce na vrácení peněz (zbývaly asi tři dny), se nic nedělo (žádný telefonát, email nebo vrácené peníze). Zavolala jsem a zeptala se, dostala jsem odpověď, že mi dají vědět, že se na to musí podívat. Do uběhly dva dny a nic. Volala jsem znovu a bylo mi řečeno to samé. Čekala jsem zase dva dny a nic. Znovu jsem volala a bylo mi řečeno, že peníze vrátí, ale že jsem zboží nevrátila v původním obalu, takže mi sníží částku, proti čemuž jsem se ohradila a bylo mi řečeno, že se poradí a víc jsem se už nedozvěděla. Po dalších třech dnech přišly peníze, částka je cca o 900 Kč nižší, než cena za rotoped a poštovné (vybrala jsem si to nejlevnější možné). Nedomnívám se, že jsme ho natolik opotřebovali (jen smontovali, jednou na něm zajezdili a zase rozmontovali), aby prodejce snížil vrácenou částku o tolik peněz. Rotoped jsme neposlali v originálním obalu, protože se nám ho do krabice již znovu nepovedlo naskládat.


Produkt

Rotoped magnetický M9223


Požadované řešení

Vrácení plné částky za rotoped a poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 14:35, před 11 lety

Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení slouží k tomu, aby si spotřebitel výrobek vyzkoušel a ověřil jeho vlastnosti. To s výjimkami předpokládá jeho rozbalení a uvedení do provozu. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Za snížení hodnoty zboží se nepovažuje poškození obalu. Prodejce je povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ke spotřebiteli. Spotřebitel nese pouze náklady za cestu zboží zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:19, před 10 lety

Společnost ELEKTRO EURO plus s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.