Společnost


Maggioni Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31011Potíže s vyřízením reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2019, před 6 lety

Marie Kleinerová

Znění stížnosti

V listopadu jsem si u společnosti EU nábytek objednala sedací soupravu,kterou jsem obratem zaplatila a 23.1.2019 mi byla dodána.Při sestavování bočnic bylo zjištěno,že kolejničky ,které drží boky nesedí více jak o 1 cm,tudíž boky nejdou přidělat na levé a ani na pravé straně.Okamžitě jsem poslala reklamaci,odpovědí bylo,že chtějí zaslat fotografie a číslo fa.Fotografie jsem zaslala,na číslo fa jsem bohužel zapomněla ,proto 30tý den od podání mi byla reklamace zamítnuta pro nedodání čísla fa.Reklamaci jsem proto opět podala,první řešení bylo,abych si kolejnice přešroubovala ,což v mém věku 70 let je směšné,druhý návrh byl ,abych ji pečlivě zabalila a poslala kurýrní službou.S ani jedním návrhem nesouhlasím,moje představa byla,že přijede technik,který to dá do pořádku nebo si sami pro sedačku přijedou.Už nevím jak dál,sedačku stále nepoužívám a vyřízení v nedohlednu.Prosím o radu,jak postupovat dále.


Produkt

Rozkládací sedací souprava CRF/CRF-NAOMI-BERLINO2/MADRYT1100,reklamace pod číslem 1623


Požadované řešení

Oprava na místě,popřípadě zajištěný odvoz prodávajícím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2019 10:31, před 6 lety

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod. Více informací ohledně reklamace objemných výrobků je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2352/dtest-jak-na-reklamace-objemnych-vyrobku.

Nejvyšší soud ČR v rozsudku sp. zn. 33 Cdo 2694/2016 judikoval, že u nadměrného zboží má naopak povinnost vyzvednout zboží k reklamaci prodávající. Pokud spotřebitelka prodejce o uplatnění reklamace informovala, nebyla dle citovaného rozhodnutí povinna zboží dopravit prodejci, naopak prodávající měl zboží vyzvednout (případně vadu posoudit na místě).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 11:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.