Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31019Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2019, před 6 lety

Josef Koudelka

Znění stížnosti

Dobrý den,
U společnosti Be2 jsem se zaregistroval následně jsem chtěl myslím vyzkoušet zkušební verzi na měsíc nakonec jsem si to rozmyslel a platbu stornoval od té doby jsem tam nebyl. Na email mi přišla upomínka k zaplacení tří měsíčního předplatného 2 527 Kč i s manipulačním poplatkem. Zaplatit mám do 4.3.2019 Pokud nezaplatím bude částka navýšená a bude zahájen vymáhací proces. Společnosti jsem psal že chci účet zrušit ale v podmínkách jsem se dočetl že zrušení účtu nestačí. Odepsali mi, že mi během 5-ti pracovních dnů pošlou odpověď. To je ale shodou náhod do doby do které mám zaplatit.
Děkuji


Produkt

Seznamka Be2


Požadované řešení

Úplné zrušení profilu a zároveň všech smluv. Plus osvobození od poplatku o kterém nevím proč bych měl platit.

Ještě na závěr bych chtěl radu co mám dělat jestli poplatek radši zaplatit a pak případně částku vymáhat na zpět nebo radši neplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 23:24, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Spotřebitel by měl tedy společnosti zaslat výpověď. Spotřebitel dále může vyzvat společnost, aby upustila od neoprávněného vymáhání údajné dlužné částky (společnost nemá právní důvod žádat zaplacení členského poplatku, neboť spotřebitele řádně o podmínkách trvání smlouvy neinformovala). Spotřebitel by si měl rovněž uchovat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu se společností ukončil, případně, že se o to pokoušel, ale ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 11:49, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 16:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 09:14, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.