Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem mobilní telefon značky Samsung v Electro world Plzeň. Telefon však přestal fungovat jak by měl,tak jsem se rozhodla pro reklamaci. Reklamovala jsem ho celkem 5x ze stejných důvodů (vypadává signál,seká se,ukončuje aplikace,mění si sám ton vyzvánění,nedoručuje sms). První reklamace mi byla zamítnuta z důvodu vadné SIM, proto jsem koupila jinou. I přes to mobil nefungoval. Druhá reklamace mi byla uznána,přehráli software. Třetí reklamace mi byla také uznána s tím,že vyměnili náhradní díl. Čtvrtá reklamace byla zamítnuta-závady se neprojevily. Pátá reklamace mi byla zamítnuta,ale vyměnili mi baterii z důvodu nafouknutí. Podle mého názoru,se jedná o 3 oprava a měli mi vrátit peníze. Bohužel mi bylo řečeno,že baterie je pouze příslušenství.
Jak se mám dovolat spravedlnosti? S touto poslední cestou bylo kvůli MT najeto přes 500 km a úplně zbytečně. Projezdím více peněz,než má MT hodnotu.
Samsung S5830 Galaxy Ace La Fleur
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě je třeba nároky uplatňovat vůči prodejci. I vada na baterii je považována za vadu na celém přístroji.
Pokud se vyskytne na přístroji 4 různá závada, má spotřebitel právo žádat odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že servis tvrdí, že se vada neprojevila, má kupující možnost nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem, který by existenci vady potvrdil. V případě, že bude posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na vyřízení reklamace dle zákonem upravených nároků, ale i na proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.