Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31021Odmítnutí vrácení peněz/výměny zboží při uznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2019, před 6 lety

Eva Hermannová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28.2.2019 jsem šla do Pull&Bear v OC Chodov reklamovat kabát, manager prodejny mi na místě sdělil, že reklamaci uznává a že si můžu náhradou vybrat jiné zboží. Když jsem odpověděla, že jiné zboží nechci a požaduji buď opravu kabátu, výměnu za stejný kabát nebo vrácení peněz tak, jak je mým právem při uznání reklamace, bylo mi odvěceno, že reklamace je sice uznaná, ale zboží není dle prodavače poškozeno do takové míry, aby mi byly vráceny peníze a stejný kabát už na prodejně nemají. Prodavač mi oznámil, že jediné co pro mě mohou udělat je výměna kabátu za jiné zboží které si vyberu na prodejně a bylo mi to dáno i písemnou formou. Když jsem se prodavači snažila vysvětlit, že pokud je reklamce oprávněná může být vyřešená opravou, výměnou zboží ovšem za zboží stejné nebo vrácením peněz, stejně jsem neuspěla. Děkuji.


Produkt

Béžová dámský kabát, který byl po pár nošení celý žmolkový.


Požadované řešení

Jelikož zboží již není v prodejně k dispozici a oprava není možná, ráda bych odstoupila od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2019 09:16, před 6 lety

Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.

Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Výměna vadného kabátu za jiný typ zboží dle výběru zákazníka není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.

Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 11:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.