Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31022Doručení za "dveře"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2019, před 6 lety

Ivana Šímová

Znění stížnosti

Vážení,

ráda bych touto cestou vyjádřila hluboké znepokojení nad způsobem, kterým mi byla doručována zásilka č. xxxx, přepravní list č. xxxx, obsahující sporák o hmotnosti převyšující 50 kg.

Předně sděluji, že přepravní společnost nesplnila svou povinnost řádně doručit zásilku, a to v souladu s jejími podmínkami k prvním uzamykatelným dveřím. Zaměstnanec při doručování zásilky namítl, že za první uzamykatelné dveře považuje již branku u drátěného plotu. Nicméně z hlediska legislativního, stavebně technického ani jazykového jednoznačně nelze branku u drátěného plotu považovat za dveře. Již z prostého jazykového výkladu vyplývá, že dveře mají sloužit k bezpečnému oddělení určitých prostorů. To však lze jen stěží prohlásit o brance tvořené pletivem, která má povahu toliko optického rozhraní volného venkovního prostoru. Umístění objemné hodnotné zásilky na takovémto místě rozhodně nepovažuji za řádné doručení. Rovněž z čistě společenského hlediska považuji za nehorázné chování zaměstnance přepravní společnosti, který neměl ani snahu, jakkoliv situaci řešit, navíc když přebírajícím zákazníkem byla žena s nižší fyzickou sílou. Na okraj podotýkám, že jsem se s podobným způsobem doručení setkala poprvé. V minulosti mi všechny zásilky byly standardně doručovány do předsíně, tedy za vchodové dveře.

Rovněž považuji za nepřiměřené a nad únosnou míru, aby mě zaměstnanec přepravní společnosti telefonickým hovorem kontaktoval okolo 06:40 hodin ráno, a to hned dva pracovní dny po sobě, bez předchozího upozornění prostřednictvím SMS zprávy či e-mailu. V období mezi objednáním a doručením zboží navíc nebylo možné sledovat přepravu zásilky online, a proto byl telefonický kontakt do jisté míry neočekávaný.

Touto cestou si dovoluji požádat o vyjádření přepravní společnosti, abych mohla vyhodnotit vhodnost využití jejích služeb v budoucnu.
Odpověď s kterou nesouhlasím
Omlouvám se, ale dle obchodních podmínek pokud má branka zámek je braná jako uzamykatelná.
Doručujeme za první uzamykatelné dveře nikoli uzamčené.
Dle vašeho popisku řidička jednala dle standardního postupu.
Závěr: 50kg sporák zůstal venku bez zabezpečení.


Produkt

dodací podmínky nejasné


Požadované řešení

Minimálně reakci na to, jak jsem měla zadat dopravu tak, aby mi byl doručen za dveře domu. Schody ve výši podezdívky se počítají za patro? Nebo co jsem zadala špatně?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2019 09:02, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 10:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.