Společnost


HS TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31028Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2019, před 6 lety

Michal Šašek

Znění stížnosti

Zakoupil jsem přes hyperslevy 3 denní zájezd do londýna . obdržel jsem vouchery které jsem následně registroval u výše uvedené společnosti HSTOUR.

Společnost registraci potvrdila a cca za 14 dní poslala nabídku dodatečných služeb,některé jsem sice vybral ale platbu za ně neprovedl.

Nyní jsem zjistil že ze zdravotních důvodů nemůžu zájezd absolvovat,a tak jsem zájezd chtěl u dané společnosti zrušit.

Co mě však zarazilo bylo,že po mě chtějí úhradu storno poplatku ve výši 50% z celého zájezdu nikoliv z ceny voucherů,které jsem uhradil.

Přijde mi to úplně nesmyslné žádat po někom zaplacení nečeho co nebylo uhrazeno ani absolvováno.

Pokoušel jsem se s cestovní kanceláří nějak domluvit avšak neúspěšně.Proto volím tuhle cestu.

Připomínám,že jsem nepodepsal žádnou smlouvu veškerá komunikace probíhala pouze emailem.

Doufám že vše dojde k nějaké rozumné dohodě,akorát nyní se bojím že cestovní kancelář bude pouze zdržovat aby se odjezd co nejvíce přiblížil a oni mohli storno polatek navýšit třeba i na 100%.

Hyperslevy.cz by problém s vrácením ceny voucherů nebyl akorát komunikovali s cestovní kanceláří a ta jim také sdělila to samé co mě.

S Pozdravem
Šašek Michal
Teplice


Požadované řešení

Žádám navrácení ceny voucherů popřípadě uhradit 50% z ceny voucherů jako storno polatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 10:25, před 6 lety

Pro uzavření cestovní smlouvy podle pravidel občanského zákoníku, platí, že smlouvu lze uzavřít i prostřednictvím internetu. Jestliže při potvrzení objednávky spotřebitel odsouhlasí políčko typu "závazně objednávám", lze plnění smlouvy, a tedy i povinnost platby, právně vymáhat.

Podle § 2533 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákazník může před zahájením zájezdu od smlouvy odstoupit vždy, avšak pořadatel jen tehdy, byl-li zájezd zrušen, anebo porušil-li zákazník svou povinnost. Je-li ujednáno odstupné, musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Není-li ujednáno odstupné, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní. Odstupné by ale mělo mít především odškodňovací funkci.

Odstupné by nemusel spotřebitel platit v případě, pokud by k odstoupení došlo z důvodu porušení povinnosti na straně pořadatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.