Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoipil jsem 2 vouchre: Pizza plus kulecnik v pizerrie Aquaeden, u spolecnosti Kralovnaslev.cz. Chtel jsem voucher vyuzit asi mesic pred koncem platnosti, ale pri telefonicke domluve s restauraci mi bylo receno, ze firma Kralovna slev jeste nezaplatila restauraci Aquaeden nejake penize...netusim jake. Pani z restaurace s kterou jsem mluvil me pozadala abych si zavolal o tyden, ze snad uz bude vsecho v poradku. Tak ja jsem zavolal za 2 tydne ze si chci rezervovat misto, ale bohuzel opet to same...Firma Kralovna slev, ktera vouchre na internetu nabizela nezaplatila nejakou castku restauraci, takze nemuzu voucher uplatnit. Tak jsem se den po skonceni vouchru ozval Kralovne slev at se k tonmu vyjadri, zacali to presetrovat, ale vysledek 0. prestali po pol roce reagovat na e emaily. penize samozrejme nevratili.
vouchery, 2ks na: Pizza o průměru 50 cm + 2 hodiny kulečníku v restauraci AQUA EDEN zakoupene na slevovem portali www.kralovnaslev.cz,
Chtel bych vratit celoou penezni castku za 2 vouchre, t.j. 129 plus 129 kc. 258 kc.
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena prostřednictvím slevového portálu, lze za určitých okolností žádat plnění přímo po poskytovateli služby. Po poskytovateli lze žádat, aby plnil, i přes to, že mu portál částku nevyplatil, pokud byl slevový portál pouze zprostředkovatelem služby, kde byl zmocněn jednat na jméno a účet dalšího obchodníka. V takových případech je třeba dohledat, jaký mezi sebou měli slevový portál a dodavatel vztah.
Spotřebitel by měl tedy vymáhat poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Nelze ani vyloučit účelové odmítání voucherů ze strany dodavatelů, i kdyby peníze obdrželi.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím tohoto portálu, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení:
Komentář: to jsem se ani Vas ptat nemusel, najimat si pravnika kvuli 258 kc, nejsem blazen a uz se to taha stejne rok i neco...nema to vubec smysel, stejne uz penize ani jidlo ani nic z toho neuvidim. po roce mi to prijde uplne zbytecny nekde se stezovat. jedno je jasne, uz nikdy si odtud nic nekoupim a nedoporucim to nikomu, to by meli lide vedet... pak az si to koupi je obrana jiz k nicemu.
Dobrovolne Vam stejne nikto na nic neodpovi a nebude na sebe hazet spinu.
Chci aby vsichni vedeli ze KRALOVNA SLEV jsou jenom zlodeji a branit se jak vidite jde jenom pravni cestou... ale kdo ma na to? my obycejni lide se muzem jenom prizerat.
dekuji vlastne za nic
hezky den