Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31032Nedoručení dle domluvy, už po několikáté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2019, před 6 lety

David Baru

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na kurýra, který jezdi trasu Brno Starý Lískovec a má tel. Číslo 792311260. Již po druhé co mi měl dovést zásilku mezi 13-15h zásilku nedovezl a předal místo toho rovnou zásilku na výdejní místo ve Starém Lískovci,aby si ulehčil práci. Schválně čekám celý den doma a 14:30 dojde zpráva, že zásilku uložil na výdejní místo v Drogerie Jitka Piknová na ulici príčky 707/3a ve Starém Lískovci. Člověk si zaplatí vaše služby a nakonec nejsou plnohodnotně splněny... . Jsem s tímto kurýrem maximálně nespokojen a už si přes vás nikdy nic neobjednam. Nejsem prvním člověkem co má s tímto kurýrem špatnou zkušenost. Děkuji.....


Produkt

Číslo zásilky : 40695543015


Požadované řešení

Žádám o patřičné potrestání vašeho zaměstnance. Každý si má plnit své povinnosti , obzvlášť když je za to placen. Nedělá vám dobrou reklamu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2019 08:11, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 08:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.