Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den, neni to poprve co jsme ve vasi prodejne Kaufland Horni mecholupy nakoupily na useku s uzeninami ktere nebyly uplne v poradku. Poprve to byl vodnansky salam kdy jsem si po prichodu z nakupu vsimla ze neskutecne zapacha mnel na sobe neindetifikovanou vrstvu nejakeho krystaloveho cosi plus barva taky neodpovidala tudiz salam byl lehce bily sem tam zeleny a o zapachu ani nemluvim jako lakava uzenina to vazne nevonelo. Po druhe to byly holandske parky, ze kterych tekl bily smradlavy hnus a rim smradlavy myslim smradlavy!! Az takovym zpusobem ze jsme vrhli cela rodina, vzhledove to kolem parku ani neproslo a chuti ani nemluve. Nechvi zadnou kompenzaci protoze to stejne nema smysl ale jedine o co zadam si myslim za vsechny kteri nestoji o salmonelu a dalsi neprijemne kamarady, nejak to dejte prosim dokupy, hlidejte si vic co na ten pult davate, protoze kvalita je nadevse, samozrejme mne se to uz netyka protoze si v zadne vasi prodejne ani tehle ani v zadne jine kdekoli jinde nekoupim uz nic!!! Dekuji
Davejte si lepsi pozor co na pul davate, vic to kntrolujte, nikdo nestoji o smradlave salamy ktere vypadaji jaklby nekde lezeli 2 tydny. Protoze pokud tl tak bude dal nebojim se rict ze lide nebudou mit lroblem zvednout telefon a nahlasit vas, na hygienu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Na základě žádosti společnosti stížnost znovu uzavíráme, aby společnost měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.