Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31037Arogantní jednání řidiče a tím nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2019, před 6 lety

Irena Srkalova

Znění stížnosti

Dne 24.2.2019 proběhla úspěšná objednávka zboží z e shopu, zaplacená převodem z účtu.Nasledujici den zásilka odešla od prodejce s tím, že je předána přepravní společnosti PPL a následující den mi bude dodána...tzn.26.2.2019.Sms mi bylo oznámeno, že zásilku mám čekat mezi 13-15hod.Ridic nezavolal předem, až když stal před domem.Velice slušně jsem ho poprosila o strpeni,ale co za slova na mě snesl mi natolik zarazila řeč,že dohoda nebyla již možná.Proste a sprostě odjel a přes 20 kg balíček mi odložil na vydejnim místě.Nejake stížnosti na PPL? Záznam mají o stížnosti, ale ,,slibem neurazis,,.Dodnes zásilku nemám!!!!Obchodníka jsem informovala a ten mi přislíbil zásilku opětovně zaslat, jinou společností. Prodejce na jedničku. Dodavatel nesolidni.


Produkt

PPL


Požadované řešení

Čekala jsem znovuopetovne dodání v náhradním termínu, max.v následující den. Spol. PPL podle všeho neuznává rčení,, nás zákazník nás pan,,.Jak jsem již psala...slibem neurazis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2019 06:51, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 10:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.