Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nemam.zaujem a chcem prestat vyuzivat sluzby be2,nakolko su tam muzi s falosnymi foto,profilmi.atd,obtazuje ma to,musim.ich blokovat,su tam povacsinou zenati muzi alebo taki co chcu sexualne sluzby. Prosim o vybavenie staznosti,inak.podam na be2 trestne oznamenie. Dakujem
Odstupenie od zmluvy
|
Tweet |
Pokud společnost porušila své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě se spotřebitelkou zavázala, podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
Uvádí-li společnost při nabízení svých služeb klamavé informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.