Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31038Odstupenie od zmluvy kvoli nespokojnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2019, před 6 lety

Adriana Bahidska

Znění stížnosti

Nemam.zaujem a chcem prestat vyuzivat sluzby be2,nakolko su tam muzi s falosnymi foto,profilmi.atd,obtazuje ma to,musim.ich blokovat,su tam povacsinou zenati muzi alebo taki co chcu sexualne sluzby. Prosim o vybavenie staznosti,inak.podam na be2 trestne oznamenie. Dakujem


Požadované řešení

Odstupenie od zmluvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2019 08:20, před 6 lety

Pokud společnost porušila své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě se spotřebitelkou zavázala, podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Uvádí-li společnost při nabízení svých služeb klamavé informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 11:49, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 16:22, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 09:09, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.