Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 29.1.2018 som sa zeregistrovala na zoznamke be2, kde po potrdení členstva mi každé 3 mes strhávali čiatky. 24.3.2018 som na zákaznícky servis poslala email, ako mám postupovať pri zrušení profilu a členstva, myslím, že mi ani nik neodpovedal. Peniaze mi strhávali automaticky, ale moja karta skončila platnosť, myslela som, že profil automaticky zanikne (moja nedbalosť, že som si pozorne neprečítala všeobecné podmienky). Poslali mi platobnú upomienku za oneskorený poplatok a manipulačný poplatok vo výške 70.70,-EUR, ktorú mám uhradiť do 6.3.2019. Dnes 2.3.2019 som na zakaznicky-servis@be2.sk a na collections@be2.com poslala Vzorový formulár na odsúpenie od zmluvy. Registácia je jednoduchá, zrušenie nemožné.
automatické predľžovanie členstva, automaticke strávanie platieb ( každé 3 mesiace), platobné upomienky
požadujem okamžité odstúpenie od zmluvy, zrušenie VIP členstva, zrušenie celého môjho profilu, zrušenie platobnej upomienky
Verím v korektné vyriešnie mojej situácie a okamžité vyhovenie mojej žiadosti.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.