Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.3.2019 jsem ve vecernich hodinach nasla v domovni schrance vyzvu k vyzvednuti zasilky,kterou jsem ocekavala. Prestoze jsem byla doma a spolecne se mnou dalsi 3 clenove domacnosti,nikdo se neobtezoval zasilku dorucit a namisto toho pouze bylo vlozena vyzva k vyzvednuti.Tato ani neobsahovala cas kdy melo k udajnemu doruceni dojit. Vzhledem k tomu,ze jiz pred tydnem jsem kontaktovala vedouci dorucovatelu na DEPU71 Olomouc,kde mi bylo receno,ze k predchazejicimu doruceni vubec nedoslo a dorucovatel ihned po obdrzeni zasilku tuto vratil zpet odesilateli domnivam se ,ze dorucovatel ani ted zasilku nedorucil a ihned ji nechal ulozit na poste. Kvalita sluzeb je naprosto katastrofalni a prace postovnich dorucovatelu na velmi nizke urovni.Postovni schranka obsahuje jiz nekolik tydnu informaci o tom,ze tato konkretni zasilka je ocekavana a ma byt radne dorucena. Bohuzel na toto postovni dorucovatel vubec nereaguje. Je videt,ze neni vubec seznamen se stavem zkutecnosti a sam si vyhodnocuje co bude dorucovat a co nikoliv.
Ceska posta provozuje placenou infolinku na kterou jsem dne 19.2.2019 volala tak aby byla zajistena naprava. Pracovnice infolinky mi vsak vubec nedokazala pomoci,nechapu tedy proc je tato Ceskou postou vubec provozovana.
RR808154588CZ,predchozi zasilka RR808117903CZ
Vraceni ceny za neposkytnutou sluzbu dle uzavrene smlouvy odesilateli zasilky,t.j. spolecnosti Essox
Financni postih pro dorucovatele zasilky
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman