Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3105Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2014, před 11 lety

Petra Pospěchová

Znění stížnosti

5.1.2014 jsem si objednala nový telefon Htc Desire 8181,7.1 2014mi přišel poškozený nefunkční mobil.Bylo mi odpovězeno že ho poslali nový.Odstoupila jsem od kupní smlouvy a 9.1 2014 poslala telefon zpět.Byla mi poslána necelá půlka častky že ho prodal na aukci ke které jsem nedala souhlas.Od té doby čekám na vrácení peněz a nic.
Htc desire 8181 2799kč+ 139kč poštovné.Balíček nodeslán zpět za 103kč doporučeně.Celkem mě to stálo 3041,vráceno bylo 1140kč.Pro vyřešení stížnosti jsem informovala čt-černé ovcebylo již natočeno a podala jsem stížnost na ČOI Liberec.Ty mi napsali že mám podat trestní oznámení na pana Hudce.


Produkt

HTC Desire 8181,IMEI 35530203131920


Požadované řešení

Žádám o navrácení celé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 12:18, před 11 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli za bezvadné plnění. Pokud přijde zboží poškozené, odpovídá za toto poškození prodávající. Je možné se při argumentaci opřít o ustanovení § 2161 občanského zákoníku, který stanoví, že vady projevené v průběhu šesti měsíců se považují za vady existující již při převzetí. Jestliže prodávající tvrdí opak, je povinen tuto skutečnost prokázat, důkazní břemeno leží v této lhůtě na něm.
V takovém případě má spotřebitel právo na vrácení celé kupní ceny a poštovného v obou směrech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 17:21, před 10 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.