Společnost


Dual Sport Pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31050Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2019, před 6 lety

Petr Vršťala

Znění stížnosti

Dne 16.6.2018 jsem zakoupil v Příbramské prodejně D-sportu boty Adidas Superstar vel. 45 1/3, art. C77124, za 1990,- Kč.
Dne 31.1.2019 jsem obuv reklamoval, kdy se na obou botách objevila v přechodu mezi šněrováním a gumovou špičkou prasklina na levé i pravé části boty (trhlina látky, nikoliv odlepení gumové špičky).
Po měsíci jsem si boty vyzvedl na prodejně se znaleckým posudkem a zamítavým vyjádřením prodejce k reklamaci.
V posudku je poučení, že se text z posudku bez souhlasu nesmí nikde objevit, tak jinými slovy, je tato obuv konstruována a vyráběna několik let stejným způsobem a bez vad, takže není možné aby výrobce pochybil a tudíž vada vznikla používáním (nošením), za což prodejce neodpovídá.
Jelikož se jedná o několikátý zakoupený pár stejného typu obuvi a nikdy jsem tuto vadu na předchozích botách neměl, tak s neuznáním reklamace nesouhlasím a prosím o radu jak dál postupovat.


Produkt

Adidas Superstar C77124


Požadované řešení

Reklamací zboží bych rád docílil výměny za stejný artikl, pokud jej prodejce již nenabízí, tak vrácení peněz, protože oprava je v tomto místě nejspíše nemožná (dřelo by to z obou stran).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2019 06:58, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.