Společnost


MOBIL POHOTOVOST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31051Reklamace nefunkčního telefonu Apple iPhone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2019, před 6 lety

Daniel Civiš

Znění stížnosti

Reklamován 4x telefon. Vůbec nezájem něco řešit. Telefon je v takovém stavu že ho můžu hodit tak do koše cena 13690,- Kč. Postupnými opravami což mobil pohotovost není schopná doložit, telefon poškodily a je na vyhození, jelikož je poškozena základní deska. Telefon má navíc OEM displej. Arogantní chování, nezájem, kup, zaplať a už se nevracej, reklamace nikdy neuznávají. Pokud se chcete s někým spojit tak jen výmluvy a výmluvy.


Produkt

Apple iPhone 6s, reklamace číslo 314S14126/17. Telefon je na pobočce Nádražní116


Požadované řešení

Podal jsem návrh o odstoupení od smlouvy a vrácení 4ástky 13690,-Kč a to už před rokem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2019 06:49, před 6 lety

Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.