Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamován 4x telefon. Vůbec nezájem něco řešit. Telefon je v takovém stavu že ho můžu hodit tak do koše cena 13690,- Kč. Postupnými opravami což mobil pohotovost není schopná doložit, telefon poškodily a je na vyhození, jelikož je poškozena základní deska. Telefon má navíc OEM displej. Arogantní chování, nezájem, kup, zaplať a už se nevracej, reklamace nikdy neuznávají. Pokud se chcete s někým spojit tak jen výmluvy a výmluvy.
Apple iPhone 6s, reklamace číslo 314S14126/17. Telefon je na pobočce Nádražní116
Podal jsem návrh o odstoupení od smlouvy a vrácení 4ástky 13690,-Kč a to už před rokem
|
Tweet |
Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.