Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V prodejně v Jihlavě jsem kupovala zeminu a paní na pokladně při účtování se ptala jestli máme kočku,když jsem odpověděla,že ano máme tak automaticky naúčtovala konzervu a ani se nezeptala jestli jí chci. Já myslela , že je to nějaká akce k nákupu,ale je to pěkný podvod.
Vyhodit prodavačku neměla by si to dovolit.
|
Tweet |
Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
K celé záležitosti naše společnost uvádí následné. Aktuálně svým zákazníkům, kteří vlastní nějakého zvířecího mazlíčka, dáváme jako pozornost buď konzervu krmiva pro kočky nebo psy. Ke krmivu je samozřejmě kvůli povinnosti evidence vydán daňový doklad, nicméně s nulovou částkou, zákazník logicky tedy nic za něj nehradí. Paní Hořejší tedy doporučujeme pečlivě zkontrolovat účtenku, kterou obdržela. V případě, že by skutečně došlo k pochybení, což nepředpokládáme, pak doporučujeme uplatnit řádnou reklamaci přímo na prodejně nebo nám zaslat kopii dokladu i s komentářem na adresu mountfield@mountfield.cz. Celá záležitost bude následně ve prospěch zákaznice obratem vyřešena.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Jelikož jsem účtenku ještě tentýž den vyhodila,tak nemohu nic prokázat.Tímto se chci paní omluvit i když nevím jak to bylo. Přesto si myslím, že na pokladně by měli informovat zákazníka, že je to dárek k nákupu. Tímto se ještě jednou paní pokladní omlouvám a mně z toho plyne ponaučení lépe si vše kontrovat a ne vyhazovat účtenky.
Vážená paní Hořejší, pracovníci prodejny Mountfield v Jihlavě na základě Vaší stížnosti dohledali příslušný kupní doklad (jeho kopii bez soukromých dat o zákazníkovi jsme doložili spotřebitelskému sdružení dTest a Vám jej rádi rovněž zašleme, dáte-li nám na sebe kontakt) a je z něj evidentní, že krmivo pro kočky jste obdržela jako pozornost bezplatně, což jsme ostatně uvedli i v naší předchozí reakci. Omluvu přijímáme a rádi jí budeme tlumočit paní prodavačce. V případě jakékoliv nesrovnalosti v budoucnu doporučujeme vznést dotaz přímo na místě, kde nákup realizujete, lze tak účinně předejít zbytečným nepříjemnostem. Jsme rádi, že se celá záležitost vyřešila smírně a můžeme i do budoucna počítat s Vaší zákaznickou přízní.
S pozdravem
Váš Mountfield
Dovolili bychom si společnost zdvořile požádat, aby kupní doklad přiložila i přímo zde (je to možné učinit při vkládání komentáře). Příloha je dostupná pouze společnosti, spotřebitelce a nám. Děkujeme.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla přílohu doplnit.
Vašemu požadavku rádi vyhovujeme, nicméně vzhledem k faktu, že nemáme písemný souhlas paní Hořejší, jsou z dokladu odstraněny údaje o zákaznickém čísle a adresa.
Přejeme příjemný den
Mountfield a.s.
Hodnocení: