Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 24.3.2014 jsem zakoupila rekreační plátěnou obuv ve Futurum Kolín. 16.4.2014.jsem šla reklamovat obuv s požadavkem na vrácení peněz kvůli rozlepené levé a pravé patě obuvi.29.4.2014 jsem si došla do prodejny,kde měla být reklamace vyřízena (telefonicky mě předem kontaktovali. Prodavačka mi přinesla opravené boty s tím,že jiné řešení není možné.Nechtěla svolit k žádnému kompromisu, vedoucí nebyla prý k zastižení a že nebudu mít stejně žádné dovolání ani u ní.Nevím jak tedy postupovat dál, když nejsou ochotni přistoupit na nějaký kompromis. Děkuji
Artikl: Nylon RED W130859,účelovost: rekreační obuv, č.kód: 2220214080409
Ráda bych chtěla vrátit peníze vzhledem k již jedné předešlé reklamaci obuvi u této společnosti, kterou jsem musela reklamovat a byla jsem nucena si vybrat za to jinou obuv. Po této bohužel negativní zkušenosti požaduji vrátit finanční částku. Děkuji.
|
Tweet |
Obuv byla reklamována po necelém měsíci od koupě. Jedná se tedy o nesplněnou jakost při převzetí dle ustanovení § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. V takovém případě má spotřebitel právo na výměnu věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Až v případě, že to není možné, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel primárně právo na její bezplatné odstranění.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.